EN TOPPBLOGGERS LIV

EN DAG HÅPER JEG AT JEG ER DER OGSÅ.. 

En ting jeg har tenkt på mange ganger er hvordan en toppbloggers liv er. Jeg leser jo veldig mange av bloggene som ligger på topplista, men tenker stadig på hvordan ting er bak fasaden. Innlegg skal planlegges, noen ganger forhånd skrives fordi man skal på ulike eventer, bilder skal tas, man skal i møter, lage avtaler med sponsorer og mange av de har også time hos både negledame, vippetime, time for Botox og restylane. Mange ganger skjønner jeg ikke helt hvordan de får det til å gå rundt. Man skal jo ha tiden til både familie, venner, husarbeid og andre ting. Nå er ikke jeg akkurat på toppen, men det er ikke til å legge skjul på at det en drøm for meg. Jeg merker jo selv hvor stress det kan være med innlegg som skal postes, og mye planlegging av innlegg, bilder tar også mye tid, og svare på mail om spons. Jeg ser allikevel mange ganger som det som positivt at jeg ikke er på toppen også, fordi jeg føler at tiden strekker til både til venner, familie og ikke minst hundene mine. Det er utrolig viktig for meg! Jeg ser også flere bloggere som ikke eier innsikt til å se hva som er vanlig og ikke, og at dem tror at det de gjør er så utrolig spesielt. Men sannheten er at flere enn hva mange av disse toppbloggerne tror, har hus, barn og er gift selv om de er like unge som toppbloggerne selv. 

Men utenom det må det jo være helt fantastisk å ha bloggen som sitt levebrød. Tenk så mange muligheter man får og så mye man får oppleve! En dag håper jeg at jeg er der også.. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

15 kommentarer

Siste innlegg