HELLO MARCH

FØRSTE VÅRMÅNED ER ANKOMMET

Altså.. hvor har starten på dette året blitt av? Vi er kommet til Mars allerede, men for å være helt ærlig så gjør det meg bare glad. Første vårmåned er ankommet, og vi er enda et skritt nærmere sol og sommer. Som jeg gleder meg til varmere tider, late dager på stranda med bading og gode venner, og ikke minst gå med mindre klær. Ååh, det blir herlig! 

I dag har jeg hatt en fin dag sammen med pappa, Milla, Michelle og Happy. Ja vi har faktisk besøk av mammaen til Michelle her, som er mamma sin. Hun har vært på besøk hos pappa noen dager før vi kom hjem, og skal være her noen dager til! Pappa og jeg har nettopp spist middag, samtidig som vi spilte Alle mot 1, eller det er vel nærmere en time siden kanskje? Biff, fløtegratinerte poteter og bearnesaus. Så digg! Forresten så må jeg bare si at det er så utrolig koselig at så mange stikker innom her selv uten innlegg. Jeg får veldig dårlig samvittighet med tanke på at jeg ikke har postet innlegg her på flere dager, men det har seg slik at det susehodet her har glemt laderen til pcen et eller annet sted, mest sannsynlig på kurset. Det gjorde meg litt gal kan man si, og jeg har prøvd etter beste evne å kjøpe med en ny en til en rimelig penge. Det har jeg endelig fått gjort nå! Jeg hadde jo faktisk planlagt litt innlegg til dere som skulle vært posta, men som mangla bilder, så de kommer fortløpende de neste dagene.

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

16 kommentarer

Siste innlegg