JEG TRENGTE DET..

ET AVBREKK FRA HVERDAGEN

Hei dere! Nå er det ikke så altfor lenge siden jeg kom inn igjen, eller jo…, det begynner vel å bli et par timer siden kanskje? Kroppen min streika tidligere i dag, og jeg hadde så utrolig vondt i hele kroppen. Hadde egentlig lovet Martin å hjelpe han med noe, men da kroppen min sa stopp, var jeg nødt til å droppe det. Utover dagen gikk det litt bedre, og da Pernilla spurte meg om jeg ville være med henne og Martine ut en tur, valgte jeg å prøve å bli med. Vi dro på gjestegården for å spise is. Det er helt sykt, man får så utrolig stor is der! Vi satt der en stund å snakket og koste oss. Ryggen min ble brått utrolig vondt mens vi satt der, en smerte jeg aldri har følt på før. Det har vært mye stress, tanker og angst for meg den siste tiden, så tror det er derfor disse smertene kommer. Heldigvis gikk det bedre etter hvert! Etter å ha sittet der en stund, kjørte vi litt rundt. Det var så utrolig koselig! 

Det var egentlig ikke det jeg skulle snakke om nå. Planen var å vise dere litt bilder fra da jeg var på Gullskogen Senteret med Pernilla, moren og søsteren hennes, på torsdag. Det var så deilig å komme seg litt unna Hønefoss og tenke på litt annet. Tror det er noe alle trenger i blant. Jeg gjør hvert fall det, og det føltes så utrolig bra! Vi spiste på en restaurant som hadde utrolig god mat, shoppet og koste oss, alle sammen. Ble så utrolig glad for det jeg kjøpte også. Med meg hjem ble med noe stæsj, undertøy og sist men ikke minst, tre nye bukser. Favorittbuksene mine er nemlig ute av salg, men Pernilla var så utrolig snill at hun spurte på Cubusbutikken der om de hadde noen på lager. Og det hadde de, så da ble med de to siste de hadde igjen av min størrelse hjem og en annen.  Herregud så glad jeg ble, disse buksene føler jeg meg så utrolig bra i. For en fin dag dette var! 

Forresten.. hvor sjukt fint var ikke dette treet?! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer

Siste innlegg