ALL BY MYSELF

ALENE PÅ VALENTINES DAY 

Hei dere! Hvordan går det? Og hvordan har dagen deres vært? Mange har kanskje vært på date med kjæresten sin eller sin valentine, men for min del har dette bare vært som alle andre dager. Jeg har vært alene med jentene mine og kost meg i deres selskap, uten å gjøre noe særlig spesielt. Jeg har for øvrig lagd meg en bedre middag, kost meg med godteri, og sett 5 episoder av Hotel Cæsar. Ellers har jeg steppet inn for noen andre på Usensurerte i dag, og vlogget litt der. Så legg oss gjerne til på snap: “Usensurerte”. Skal straks ut å gå kveldstur med jentene, før det blir kvelden her. Håper dere alle har hatt en fin dag! 

 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

8 kommentarer
    1. Anette: Skal man holde ukens spørsmål så krever det at man har en del lesere. Jeg var veldig usikker i starten på om jeg i det hele tatt kom til å få inn spørsmål da jeg skrev mitt første innlegg om det, men for meg har det ikke vært noe problem. Ofte skjer det at jeg få inn veldig mange spørsmål en uke, men besvarer ikke alle samme uke slik at innlegget ikke blir altfor langt også, men tar da med spørsmålene jeg får samme uke også i den ukens spørsmål om det ga mening?

      Veit ikke helt hvorfor du spurte om det, om du er usikker på om du kan ha ukens spørsmål selv om du har blogg, eller om tanken var at jeg lagde mine egne spørsmål til ukens spørsmål. Sistnevnte stemmer hvert fall ikke, da jeg får inn mange spørsmål her, og noen på snapchat 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg