UKENS SPØSMÅL #33- TOPPBLOGGER, ANGST, STRIPPER..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Skulle du ønske du var berømt? I så fall på hvilken måte?
Skulle ønske jeg var toppblogger, det er en av mine største drømmer. 

Hvordan ser din “perfekte dag” ut?
En dag uten stress, krangling, bekymringer og ikke minst angst, vil jeg påstå hadde vært en perfekt dag seg selv. Enda bedre om jeg kunne brukt den med noen av menneskene som betyr mest for meg! 

Hva er du mest takknemlig for?
Livet mitt. Altså bare det å være levende er noe jeg verdsetter utrolig høyt. I tillegg har jeg så mange gode mennesker i livet mitt som jeg setter så uendelig stor pris på! 

Hva er ditt beste minne? ,
Nok et vanskelig spørsmål, men tror det må være da jeg fikk holde Milla og Michelle for første gang, og visste at de var mine. Milla fikk jeg jo da hun var et år gammel, og Michelle var bare noen dager gammel. Jeg var jo med på fødselen til noen av hennes søsken, og holdt henne bare noen timer gammel. Men etter noen dager fikk jeg beskjed om at jeg skulle få henne. Det å ha dem gjør meg virkelig til et bedre menneske!

Hvis du kunne endret en ting med måten du ble oppdratt på, hva skulle det vært?
Oi, det var litt vanskelig spørsmål. Men jeg skulle ønske at det var mindre kjefting, mer forståelse og mer oppfølgning rundt meg. 

Hva verdsetter du mest i et vennskap?
For meg er det viktig å ha venner som virkelig bryr seg om meg, er interessert i å finne på noe, opptatt av at jeg skal ha det bra, og ikke minst er ærlig og tillitsfulle. 

Så på usensurerte at du var på sånn fifty shades ting. Så kult ut hvordan fikk du billetter osv? 
Ja det stemmer, den opplevelsen var helt sinnsyk og jeg tenkte å fortelle mer om dette i eget innlegg. Men kort fortalt så hadde noen få kinoer noe som heter “Ladies Night”, inkludert det i Askim. Det var åpen bar, fingermat, photoshoot med pisk, masker, og sånt. De hadde også leid inn profesjonell stripper, ga ut goodiebag til alle og gaver som enkelte vant. Vi bestilte bare en vanlig billett der, og i prisen på 250kr fulgte alt dette med. Ofte gjør de slikt på premierer, men noen drar det lengre ut og gjør mer ut av det enn andre. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

 

8 kommentarer

Siste innlegg