VIPPENE JEG BRUKER

ET SPØRSMÅL JEG FÅR VELDIG OFTE

Jeg får veldig ofte spørsmål om vippene jeg bruker. Jeg har prøvd ulike typer, men endelig funnet en favoritt som både ser utrolig bra ut, gir masse volum og lengde, og som ikke koster en formue per par. Vippene jeg bruker er fra Wish og koster rundt 16kr, inkludert frakt. Mulig det varierer litt, men det er hvert fall sånn cirka det jeg har betalt hver gang jeg har bestilt. Som regel pleier da enten å stå at de koster 8 kr og 8 kr i frakt, eller gratis og 16 kroner i frakt. Her om dagen bestilte jeg nye par, 24 par vipper for 106 kr er overhode ikke ille.

Jeg bruker også vippene gjerne i flere dager, og ja jeg sover med de. Prøvde å finne noen nye bilder, men føler på en måte at vippene mine ikke vises like bra. På bilde over hadde jeg nok brukt de rundt fire dager, så da ser dere at de holder veldig bra! 

Vippene kan du kjøpe her (ikke sponset). 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer

Siste innlegg