EN STOR DAG

Ett helt år er gått, hvordan er det mulig? Hvor er tiden blitt av? Synes ikke det føles så lenge siden jeg fikk holde babyen til kusina mi for aller første gang. Nå er hun ingen baby lenger på en måte. Jeg har jo truffet henne støtt og stadig på dette året, og for hver gang har hun blitt større, rutinene blitt annerledes og den lille jenta har bare blitt mer og mer selvstendig. Blid som ei sol er hun så og si hele tiden, en herlig personlighet kommer mer og mer, for hver gang jeg møter henne. Føler så heldig som får være en del av hennes liv. 

I dag fyller hun 1 år, og det skal så klart feires. Familien hennes skal samles, og vi skal kose oss med både mat og kaker. Og jeg tviler heller ikke på at den lille snuppa får mange gaver i dag, hehe. Min fikk hun allerede i går, og skal være en del av bursdagsantrekket hennes. En body og en rosa pelsvest, og i tillegg til det fikk hun en kjole som hun skal få åpne opp i morgen. Håper å få vist dere det senere! 

– Et lite bildedryss fra noen av mange ganger jeg har møtt henne gjennom året som er gått – 

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg