NOK EN KOSELIG DAG

EN KOSELIG DAG MED FAMILIEN

Tror jeg har prøvd å skrive dette innlegget fem ganger nå, men ender med å slette det hver gang. Sliter med å formulere setninger i kveld føler jeg, det ser dere kanskje? Men det får gå.. I skrivende stund befinner jeg meg i Vikersund hos Tonje, barnet hennes og kjæresten hennes. Stian er også her, og alle har lagt seg nå. Noe jeg også snart skal, men tenkte bare å stikke innom å oppdatere litt først. Dro hjemmefra i halvfire tiden i dag, og skal være her til i morgen. Det er ikke uten grunn, skal fortelle dere mer om det i morgen. Vi har hatt en koselig dag, og spiste taco sammen for et par timer siden. Ellers i dag har vi bare slappet av og forberedt ting for morgendagen. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer

Siste innlegg