MINNER JEG IKKE VILLE VÆRT FORUTEN

FINE MINNER Å TA VARE PÅ

Tidlig i livet mitt ble jeg innblandet i barnevernet, faktisk allerede i tre-fire års alderen. To år senere fikk jeg meg en støttekontakt, som jeg hadde helt frem til niende klasse. Det var i hovedsak for å gi pappa avlastning. Hun og jeg fant på utrolig mye sammen, og jeg fikk oppleve mange ting jeg aldri ville fått oppleve sammen med familien min. Kontakten våres tok brått slutt, det er en lang historie vel og merke, som jeg ikke skal ta opp i dag. Jeg har vært utrolig lei meg i lang tid over at jeg ikke har så mye bilder fra alt vi fant på, og jeg har følt at jeg har vært nødt til å bare leve med det slik og bevare minnene hos meg selv. Lenge har jeg tenkt på det gamle kameraet jeg har hatt liggende, men tanken om at det lå noen bilder på det, hadde jeg ingen anelse om. Da jeg koblet det opp til pc-en her om dagen, ble jeg litt satt ut.. Jeg fant masse bilder fra ting vi fant på. Nå var det riktignok ikke så mange ulike opplevelser jeg hadde bilde fra, så det er nok mange minner jeg må sitte alene med, men det var allikevel noen. Så i dag tenkte jeg å komme med en liten throwback å vise dere litt bilder fra den tiden. 


Min første flytur

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg