INGENTING VIL SAMARBEIDE

  1. IKKE SAMARBEIDSVILLIG.. 

Hei dere! Hvordan går det? I dag er det ingenting som vil samarbeide med meg. Pc-en har fullt minne, og minnepennen som jeg kjøpte for en stund tilbake fungerer plutselig ikke. Har lagt inn bilder på den tidligere, men nå står det at det er en feil med den. Jeg får derfor ikke lagt inn bildene fra speilrefleksen på pcen min, så alt blir litt tungvint her. Tenkte å dra å kjøpe ny minnepenn i morgen slik at jeg får løst problemet, om ikke så blir ikke denne blogguken så veldig bra akkurat. Jeg har lenge også tenkt på at jeg ønsker å ta i bruk et av de små digitalkameraene mine, heter det det? Jeg finner for øyeblikket bare det ene, men jeg skal hvert fall ta med meg i morgen å få tak i ny lader (les: batterier med batterilader) slik at det kan bli mer bilder her på bloggen og i enda bedre kvalitet enn mobilbilder. Håper bare de funker, hehe! Det er jo litt stress å ta med seg speilrefleksen overalt, og de små kameraene kan jo bare puttes i lomma, veska eller sekken siden de tar veldig liten plass.

Har dere forresten sett den nye fine jakka mi? Jeg har jo lagt ut noen selfies her på bloggen med den på, men det kan virkelig ikke sammenlignes med ordentlige outfit bilder. Den kommer dere til å få se masse av fremover. Synes den er så fin! 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

21 kommentarer

Siste innlegg