2 ÅR SIDEN ANMELDELSEN..

JAKKE HER // BUKSE HER // SKO MOTEHUS

2 ÅR SIDEN HELVETE STARTET 

I dag er det en spesiell dag på mange måter. Ikke nok med at oldemor skulle fylt 93år i dag, så er det faktisk to år siden jeg anmeldte saken min. To år siden helvete braket løs. Jeg anmeldte en mann som gikk over en strek som ikke var greit, og jeg gikk imot store deler av familien min, fordi verdiene mine var litt høyere enn deres. Det er øyeblikkelig et år siden jeg var igjennom rettsak også, og vant den. Jeg veit det er veldig mange som ønsker at jeg skal åpne meg mer rundt dette, det vil jeg også.. Jeg håper på å få det til over tid. Det er jo en veldig sår og vanskelig ting, og jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal gå frem med dette. Alt det som skjedde, både når det gjelder selve hendelsen og alt etterpå er en ting jeg aldri kommer til å glemme.. 

Ellers i dag har jeg brukt store deler av dagen på å redigere en ny YouTube video, som jeg satser på kommer ut i løpet av kveldingen. Jeg har også vært husmor hjemme her, og vasket store deler med klær. Det trengtes for å si det sånn. Jeg har et mål om å komme til bunns av kurvene en gang, men det tar nok litt tid. Haha! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

8 kommentarer

Siste innlegg