DETTE HAR JEG IKKE GJORT PÅ MANGE ÅR..

DETTE ER MANGE ÅR SIDEN SIST.. 

I dag har jeg gjort noe som jeg ikke har gjort på mange år, nemlig gått på ski. Jeg kan ikke huske sist, men har tenkt på det ganske lenge faktisk, at det er noe jeg ønsker. Så jeg kledde på meg og Milla, tok på meg skiskoa, fant frem skiene, og så var vi klare. Hadde egentlig vært mer logisk at jeg skulle tatt med Michelle siden hu trenger å bli mer slitet ut enn Milla, men å ta med seg Michelle første turen ut på ski på mange år, var helt uaktuelt. Jeg har ikke peiling på det her med smøring, og pappa lå å sov, så den gamle smøringen satt på. Den ga ikke akkurat så god gli, men allikevel fullført vi en tur på rundt 45 minutter. Det var mer enn nok for både meg og Milla, ettersom hun begynte å bli kald mot slutten og jeg begynte å bli sliten (haha). Dessuten har jeg egentlig skikkelig angst for å gå på tur i skogen alene, vinter eller ikke. Jeg er så redd for at noe eller noen skal dukke opp i skogen, fordi jeg veit aldri hva som kan skje. Men jeg har lært at man må kjempe mot angsten for at det skal bli bedre, så det at jeg gikk på tur i dag gjorde jeg ikke bare for at jeg hadde lyst, men også for å jobbe mot angsten. Det ble uansett en veldig koselig tur, og da jeg kom meg inn igjen lagde jeg meg Smoothie og bare tok det helt med ro, utrolig digg!

Ellers i dag har jeg ryddet en del her hjemme, og kvittet meg med en del saker. Pappa og jeg har akkurat inntatt kveldsmat (les: middag). I dag ble det kylling, ris og kyllingsaus. Det er lenge siden sist det, og så utrolig godt det smakte! Og enda bedre var det, at pappa stod for maten i dag. Ble litt overrasket ettersom han i alle år har sagt at han synes det er ekkelt å ta i kylling, haha! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

29 kommentarer

Siste innlegg