MINE MÅL FOR 2018

Bilderesultat for outfit 2017 adalsjenta
Ååh, begynte å savne sommeren skikkelig da jeg fant dette bilde igjen i arkivet mitt. Vil ha sol og varme, kunne gå i kjole og kose meg på stranda!

MÅLENE MINE FOR DET KOMMENDE ÅRET

Nå er vi kommet godt inn i 2018 og dette innlegget har allerede ligget i arkivet mitt noen dager. Jeg tenkte å holde samme greie som i fjor, og dele mine mål for det kommende året siden jeg synes det er så kjekt å lese når andre deler lignende innlegg! 

♥ Poste minst 1 innlegg hver dag 
Gjennom året som har gått, har jeg enkelte dager postet 3 innlegg og andre dagen ingen. Dette vil jeg ha en endring på. Jeg synes det er mye bedre å da heller ha minst et innlegg som postes hver dag gjennom hele året, og det har jeg virkelig lyst til å få til! 

♥ Oppdater YouTue oftere
YouTube har blitt lagt litt på is til mine leseres store fortvilelse om jeg kan si det sånn. Bloggen har vært med meg gjennom flere år nå, men jeg har allikevel lyst til å fokusere mer på å lage videoer også. Så jeg håper på å få til poste videoer oftere fremover.

♥ Reise
Dette året har jeg så lyst til å reise på ferie og oppleve nye ting, enten et sted innenlands eller utenlands. Dette fikk jeg jo muligheten til i 2017, da jeg var i Stockholm med Silje noen dager. Håper på å få oppleve et nytt sted i 2018! 

 

♥ Bli flinkere til å spare penger
Det er jo ikke til å legge skjul på at jeg har brukt en del penger det siste halvåret, både frivillig og ufrivillig vel og merke. Dette året håper jeg at jeg kan bli flinkere til å ikke bruke så mye penger og få spart litt.  

♥ Trosse angsten flere ganger
Jeg har trosset angsten min så og si hver dag i 2017, og enda flere ganger vil og skal jeg gjøre det, det kommende året. 

♥ Holde mer orden på rommet 
Etter at rommet mitt ble pusset opp har det blitt så fint, og litt ryddere også vil jeg også skryte på. Men jeg ønsker å få mer system i ting og ha det mer ryddig dette året. Det er jo slik jeg trives best, og et av tiltakene for å få det til kommer i neste punkt.

♥ Ryddeprosjekt
Jeg ønsker å gå igjennom alt jeg har og kvitte meg med det som ikke gir meg noe glede. Mye av tingene jeg har, har jeg hatt i mange år og er ikke av like stor interesse for meg lenger. Jeg startet med dette mot slutten av året som var nå, og gikk igjennom klærne mine. Der har jeg også sikkert litt mer som jeg kan fjerne etter hvert, men jeg tenkte nå og gå igjennom mer sminke og toalettsaker, og generelt ting jeg har på rommet mitt fremover.

Stole mer på meg selv
En ting jeg synes er veldig vanskelig, er å stole på meg selv og vite at det jeg gjør er riktig. Det har mye med angsten å gjøre. Altså i realiteten veit jeg at jeg er bra nok og at det jeg gjør er oftest riktig, men mange ganger kan følelsene mine si det motsatte. Sånn som for eksempel på jobb. Om en person sier at h*n eller hun skal ha et halvt brød med ost og oregano, må jeg slutte å dobbeltsjekke det, for det faktum at det faktisk stemmer at h*n gjorde det. Jeg tror jo at det vil gå seg til med jobben etter hvert, alt er jo veldig nytt for meg, men det var bare for å dra inn et eksempel. 

♥ Bli flinkere til å bruke almanakken min for å planlegge blogginnlegg
Jeg har lenge ønsket meg en personlig almanakk og i høst bestilte jeg en. Den har vært til stor nytte. I den har jeg skrevet ned mine avtaler, psykologtimer og andre ting jeg må huske. Jeg har også prøvd å skrive ned blogginnlegg jeg skal lage for akkurat den dagen, men mange ganger har dette blitt glemt bort og jeg har bare måtte krysse over det, og lage innlegget senere. Dette må jeg jobbe med!

♥ Ta mer bilder til bloggen
Jeg er i perioder flinkere enn andre, men dette er et punkt jeg absolutt har stort forbedringspotensialet på.

♥ Bli flinkere til å svare på kommentarer 
Jeg setter veldig stor pris på at så mange tar seg tid til å legge igjen en kommentar, men jeg har lett for å bare godkjenne kommentarer og glemme å svare på de. Det er nesten flaut å si det, men ofte kan det ta to uker før jeg får gitt tilbakemelding til personene som kommenterer. Det er faktisk ikke ålreit. Men så har det seg sånn at frøken glemsk glemmer bort dette lett, om jeg sitter på kurs og bare skal kjapt titte over bloggen om jeg sitter å jobber med andre ting, er med venner eller gjør andre ting, hehe. Skjerpings!! 

♥ Bli flinkere til å ta til meg komplementer 
Når noen gir meg skryt, positive tilbakemeldinger og ord, har jeg lett for å bare si “tusen takk” og ikke tenke noe mer over det. Her må jeg virkelig ta et grep og ta det faktisk til meg. Jeg jobbet for leden på et utested, da jeg møtte ei jente som ga meg masse gode tilbakemeldinger og sa til meg at jeg virkelig måtte ta til meg det hun sa. Og det prøver jeg virkelig, men jeg må bli enda flinkere her altså. 

Bilderesultat for outfit 2017 adalsjenta

 

Hva er dine mål for 2018? 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

7 kommentarer

Siste innlegg