MIN FØRSTE GANG // HAN BRUKTE MEG

JEG BLE BRUKT.. 

Jeg har jo lovet dere at jeg har skal skrive mer om sex og litt rundt det. Hva er vel ikke bedre enn å høre om min første gang? Ikke at det er så mye å skryte av men, haha! 

Jeg var 16,5år, og hadde snakket med en gutt på nettet over lengre tid som var fire år eldre enn meg. Jeg likte han veldig godt, men følelsene var ikke helt der riktig enda. Så skulle vi endelig møtes, noe jeg både gledet og gruet meg til. Han kom å hentet meg etter skolen fredag ettermiddag, og vi kjørte da hjem til meg siden han skulle overnatte hos meg den helgen. Helgen ble egentlig bare brukt til å bli bedre kjent og litt småkosing som er naturlig når man driver på eller er sammen, for ja det ble jo sånn at jeg falt bare mer og mer for denne gutten. Denne helgen ble vi altså kjærester, og jeg skal jo innrømme nå i ettertid at jeg ser ting gikk veldig kjapt fremfor seg, og noe sånt vil aldri skje igjen bare for å ha det sagt. Han hintet raskt etter sex, noe jeg ikke var helt klar for. Jeg var veldig usikker på meg selv og alt som hadde med sex å gjøre på den tiden. Jeg husker han sa hvor mye han gledet seg til den dagen det kom til å skje..

Helgen var veldig koselig, og videre avtalte vi at jeg skulle dra til han helgen etter, noe jeg gjorde. Denne helgen hilste jeg både på deler av familien hans og noen av hans venner, de var veldig hyggelige. Vi dro på en fest, hvor vi ikke drakk, men skulle være sjåfør for noen. Vi var hjemme igjen klokka seks lørdag morgen, og vi skulle da sove. Ehmn.. det ble ikke akkurat soving med en gang for å si det sånn. Jeg hadde ingen høye forventinger, men det var ingen wow opplevelse for å si det sånn. Det var verken godt eller vondt, om dere skjønner? Gutten jeg hadde det med, brydde seg bare om seg selv egentlig, og kommentaren jeg fikk da det var over var “kom du eller?”, og det er sånn “Hva forventer du med en jente som var jomfru?” Tror du det er bare å stappe den inn også går alt av seg selv? Ikke veit jeg, men rart han ikke synes at det var kleint å si når han faktisk burde sett og skjønt at det var noe jeg ikke gjorde. Samme helgen gjorde vi det tre ganger til. Han oppførte seg veldig rart da jeg skulle dra, og jeg ble litt småbekymra, men tenkte ikke noe særlig over det. Jeg gledet meg bare til å se han igjen! Dagen etter fikk jeg en melding, hvor han ønsket å gjøre det slutt, og jeg fikk vite dagen etter det igjen av ei jente at han hadde planlagt å ha sex med noen bak min rygg. Jeg var knust og ødelagt, og følte meg utnytta og brukt. Jeg var langt ifra bra nok for denne gutten hvert fall.. Sorgen var stor i lang tid etterpå, og det tok meg lang tid før jeg ville binde meg til noe igjen..

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

24 kommentarer
    1. Jeg må bare få sagt det….FOR EN DRITTSEKK! Er jo ikke slik du skal oppleve sex for aller aller første gang……. Det skal jo være litt rart første gangen og litt vondt også, men han skal jo også respektere det at det var dine første gang. Han var nok kun ute etter sex og ingenting mer, og det han gjorde etterpå å gå bak ryggen din er noe som får meg til å koke!! Blir irritert over oppførselen hans! Du fortjener ikke å bli brukt på den måten!
      Nei vet du hva….. Han er ikke noe å samle på for å si det slik! Og det med at han gjorde det slutt via melding viser bare hvor pinglete han er for å ikke si det til deg ansikt til ansikt og veldig umoden! Og vertfall det med at han velger å ha sex med en annen jente viser at han mulig er en sånn person som går fra person til person og er en sånn utro type…
      Trist å lese dette innlegget, Ann Helen at det ikke gikk så bra den første gangen, men håper det går bra med deg og at du vil ta tiden til hjelp med å finne deg den rette 🙂

    2. Kjære Ann Helen. Jeg vet ikke hvordan dette føles, da jeg er så heldig som aldri har opplevd det.
      Dette må ha vært kjempe vondt, akkurat som om du ble brukt og kastet! Hvis det hadde skjedd meg, åååh hadde banket han opp tror jeg. Men vet du hva? Det eneste lille gode ting ved dette; er at nå vet du at gutter som haster med sex (uansett hva de sier) ligger det noe ekkelt bak. De som venter og bruker god tid er gjerne de som vil bli KJENT med deg <3
      Stå på Ann Helen! Du er langt i fra den eneste, og jeg unner ingen den opplevelsen!

    3. Virkelig forsåelig hvorfor du føler at du ikke vil binde deg til noen etter å ha gått igjennom noe slikt. For en ekkel gutt! Ikke mye vett i han, og det høres virkelig bare ut som han tenkte med kølla også. Blir nesten litt forbanna av det hele, jeg skjønner virkelig ikke at noen klarer å behanle andre mennesker slikt.

    4. Hvorfor har du pysjen din så veldig åpen i brystet når du snakker på snap? Puppene dine faller nesten ut, og det er nesten litt ubehagelig at det blir sykt fokus på de. Man ser jo den kløfta hele tiden

    5. Dere som er frekke i kommentarene her, og skal legge dere opp i hver minste detalt, kan dere ikke bare drite i å kommentere til bloggen til Ann Helen??? Jeg er såååå syyyykt lei av å se anonyme sjalue kommentarer som florerer på kommentarfeltet til yskyldige bloggere….. Skaff dere et liv eller legg dere inn på lukket avdeling! For dere har ingenting her å gjøre! Og det mener jeg!

    6. Jeg er overhode ikke sjalu! Det er i grunn ikke mye å være sjalu på 😉 Jeg bare skjønner ikke at hu kan være så ufyselig å samtidig syntes så synd på seg selv! Hu snakker om mote å shopping, å så misbruker hu det så voldsomt! Hu eier ikke selvinnsikt. Noen ganger syntes jeg synd på folk fordi di ikke skjønner bedre. Hu syntes jeg ikke litt synd på engang, rett å slett fordi hu er så trangsynt at hu ikke vil forstå at folk mener godt med å komme med tips å råd! Jeg shopper også mye, men jeg shopper ting som passer meg å min kropp! Jeg bruker også sminke, som passer til meg! Jeg viser frem ting som jeg har kjøpt. Men jeg trenger ikke vise fram undertøyet, renseservietter og skuresvamper!? Jeg blir faktisk provosert av å lese hva hu finner på å legge ut her for alle til å lese, men selv klarer hu ikke å se at hu er problemet?! Jeg syntes overgrep å sånt er grusomt, men å legge ut at hu ble misbrukt når hu inviterte til dette selv? Hvem gjør sånt? Jeg syntes faktisk synd på denne gutten jeg! Han burde kanskje skjønt bedre, men fakta er at dere begge ikke kjente hverandre! Han syntes kanskje ikke du var så spennende, men han vil kanskje si du misbrukte han!

    7. Anonym: Om du synes jeg er så fæl og at det jeg gjør er helt feil for deg, så ser jeg ikke grunnen til at til at du følger meg. Selv om du mener at sminken og klærne jeg har på meg ikke passer meg, så det faktisk ikke noen du kan avgjøre. Vi alle har hver våres smak og stil. Må bare si at det er et stor forskjell på overgrep/misbrukt. Jeg har faktisk blitt seksuelt misbrukt tidligere og det kan jeg ikke sammenligne med denne opplevelsen. Jeg følte meg brukt etter dette og det tok meg lang tid å binde meg til noen igjen. Men det å ha blitt misbrukt over flere år ødelagte så og si livet mitt. Burde kanskje formulere deg bedre neste gang. Og det å si at dette er noe jeg inviterte blir helt feil. Jeg veit med meg selv at ting ville aldri blitt gjort på samme måten nå. Jeg burde visst fra starten at han var bare ute etter å bruke meg..

    8. Jo! Du er sjalu! Når du driver å hakker på henne og hvordan hun ser ut så er du driiiitsjalu! Hvorfor er du anonym egentlig???? Hvorfor ikke vise hvem du er du som er så tøff bak tastaturet? Er du redd for å vise hvem du er?? Virker ikke som om du vet hva blogging er. Hvis du ikke liker henne, hvorfor gidder du i det hele tatt å hakke på henne?? Er du så mye bedre selv?
      Hvis du har så sinnsyke store problemer med at hun legger ut det hun har kjøpt, hvorfor bryr du deg om det da??? Det er hennes blogg og hun bestemmer selv hva hun vil legge ut!
      Jeg synes ikke du Ann Helen skal godkjenne de negative kommentarene du får, og heller godkjenne de positive kommentarene du får heller! 🙂

    9. fy faen for en drittsekk!!! jeg skjønner deg godt hadde det skjedd med meg jeg hadde ikke klart å ha sex etter på uten å føle at folk bare bruker meg.. håper ting går fint med deg no da <3

    10. Utrolig synd at din først gang endte slik. Se på det som en erfaring rikere, og en lærdom. Likegreit at du fant det ut såppas tidlig så han ikke fikk mulighet til å holde på sånn lenge å gjøre større skader! For han ga deg mulighet til å finne deg en som faktisk bryr seg om deg, til hellvette med han.
      Og til du over her, hun skrev ikke noe om at han misbrukte henne? Å bli misbrukt og det å føle seg brukt er to forskjellige ting. Selvfølgelig føler man aeg brukt når noen snakker med deg for å få deg i sengs, også slår opp rett etterpå – for å så finne ut av noe sånt av en man er blitt glad i

    11. Anonym: Det å vise litt kløft når jeg på onepiecen, utgjør ingen forskjell i forhold til når jeg går med topper med litt utringing.. Om det er så stort problem for deg at man viser litt kropp, så kan du vel egentlig bare slette meg altså. Kropp er topp, og vi burde ikke skjemmes over den!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg