TO LYS SKAL SKINNE

ANDRE SØNDAG I ADVENT

Herregud så fort tiden går. Vi er allerede kommet til andre søndag i advent og det er kun to uker igjen til selve julaften. Som jeg begynner å stresse med alt som skal være gjort før den tid. Treet er jo enda ikke oppe og alle julegavene er heller ikke på plass. Hjemmet er rotete, og det eneste som er kjøpt inn er Ribba. Og selv om det er fjorten dager igjen til jul, så stresser jeg. Haha, kanskje på tide å roe ned stresset litt? For jeg har jo på en måte god tid, siden det er såpass mange dager igjen. Men grunnen til alt stresset mitt er nok fordi det er i helgene jeg har overskudd til å fikse alt.

Jeg skrev jo sist søndag at jeg ønsket en koselig frokost i helgene frem mot jul sammen med pappa. Jeg befinner meg jo som sagt hos Tonje, Svein Amund og Jenny, og blir her mest sannsynlig til i morgen. Så lys nummer to får skinne når jeg kommer hjem igjen, hehe!

Tenn lys!
To lys skal skinne for kjærlighet og tro,
for dem som viser omsorg og alltid bygger bro.
Må fanger få sin frihet og flyktninger et hjem.
Tenn lys for dem som gråter og dem som trøster dem.

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

11 kommentarer

Siste innlegg