MITT FØRSTE PEPPERKAKEHUS

PYNTA PEPPERKAKEHUS FOR FØRSTE GANG

Hei dere! Hvordan går det? I skrivende befinner jeg meg hos Tonje, Svein Amund og Jenny, noe som er veldig koselig! Men jeg tenkte å stikke innom dere å vise dere litt bilder fra gårsdagen. Etter psykologtimen i går, møtte jeg nemlig Pernilla. Vi dro å spiste på Salt & Pepper, før vi dro innom noen butikker i byen og til slutt Kuben. Pernilla kom med en god idè, om at vi kunne pynte pepperkakehus. Jeg har jo mange ganger pynta pepperkaker, men ikke pepperkakehus som jeg kan huske hvert fall. Det var utrolig gøy, og håper vi kan gjøre dette til en årlig tradisjon. Vi pynta hver våres sider, og Pernilla sine sider var helt klart finest! Jeg har noe å lære der, hehe.  

 

Hvis ikke dette så koselig ut, så veit ikke jeg! Klare for resultatet?


Mine sider


Pernilla sine sider

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer

Siste innlegg