LET`S TALK ABOUT SEX

NÅ SKAL DET SNAKKES OM SEX

Hei dere! Flere har spurt om jeg kan dele mine erfaring rundt det her med sex. Mine erfaringer, opplevelser, tips, råd osv. Og siden det har vært så stor forespørsel og interesse rundt det, så tenkte jeg kunne gjøre det! Nå skal ikke akkurat bloggen min bli en arena for bare sexsnakk selvfølgelig, men jeg vil gjerne være til hjelp for andre om jeg kan det. Jeg har derfor opprettet en ny spalte her på bloggen som heter “Let`s talk about sex”. Tenkte også å opprette en spalte med “girl talk” hvor jeg da kan skrive om kjærlighet, mensen, prevensjon og sånt, hva tenker dere om det? 

Håper dere liker det! Og om det er noe spesifikt dere vil at jeg skal skrive om, så er det bare å legge igjen en kommentar! Bare ikke glem at jeg har en grense jeg også selvfølgelig, ikke alt jeg kommer til å svare på..

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

14 kommentarer

Siste innlegg