MINE SISTE INNKJØP

NEW IN

På tirsdag var jeg på bytur med Silje igjen. Selv om det ikke var så lenge siden sist vi var sammen, så føltes det jammen meg sånn ut! Vi så igjennom de fleste butikker på Kuben som er av interesse for oss, før vi var innom Spar Kjøp og deretter Hvervenkastet på Europris og Rusta. Det ble noen innkjøp på meg, og har jeg fått rota meg til å vise dere dem. 

Cocktailshakers sett- Enklere liv 

Sminkekoster- Rusta // Sminke- Vita Exclusive (Halv pris) 

Form til å lage sjokolade eller isbiter i- Søstrene Grene 

Sko- Spar Kjøp 

Kjole- Spar Kjøp (lover å vise dere bedre bilde senere, hadde dessverre ikke mulighet til å ta ordentlig bilde der og da) 

Sjokoladekalender med menn til meg og damer til pappa (haha) – Spar Kjøp

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

8 kommentarer

Siste innlegg