IKKE HELT SOM FORVENTA

DET ER IKKE SLIK JEG ØNSKER Å HA DET 

I går var jeg invitert i bursdag, men kvelden endte ikke akkurat som forventa kan man si. Klandrer ingen, men gidder ikke å late som at ting er bra når det faktisk ikke er det. Hjertet slår et ekstra slag og magen knyter seg bare av tanken. Har jo egentlig ikke hatt det lett den siste tiden generelt, men i går toppet det seg. Derfor har dere ikke hørt fra meg enda i dag, men jeg skal prøve å fokusere på det som gjør meg bra, blant annet bloggen. Jeg kan ikke bare sitte her og være trist liksom, det er ikke slik jeg ønsker å ha det.  Jeg har brukt dagen til å bare slappe av med Martin. Vi har spist pannekaker og jeg har kost meg etter beste evne! Tv-en ruller, og jeg skal prøve å få laget et par innlegg til i kveld. Har nemlig en del bilder jeg ønsker å vise dere fra helgen. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer

Siste innlegg