UKENS SPØRSMÅL #21

UKENS SPØRSMÅL 21- SEXSTILLINGER, EKSAMEN OG JOBB.. 

Hei, dette er kanskje et rart spørsmål, og ikke ta det negativt eller noe for jeg spør egentlig mest for å forhåpentligvis få tips siden du og jeg er ca samme størrelse. Ok nå kommer spørsmålet mitt: har du noen tips til gode stillinger å ha sex i når man har noen kilo ekstra? Jeg er absolutt ikke den sprekeste i verden så det må ikke være så vanskelig haha. Typen er også ganske stor. Håper ikke dette spørsmålet blir misforstått, jeg digger deg! 
Skal ikke skryte på meg noe her, men jeg har forhørt meg med noen venner. Og tipsene de tok med er: Doggy, misjonær, ri, og stående bakfra. 

Hei, nå er det tid for julebordsesongen, kan du legge ut en sminkevideo der du viser en fin look til denne anledningen. 
Kan få til det om det er av interesse for flere? 

Bilderesultat for julaften 2016 adalsjenta

Skal du ta eksamen i både norsk og historie om det var det du strøk i? Og når? Så i dette innlegget at du gikk veldig i forsvar, tror bare personen mener at de fleste ikke har motivasjon til å sette seg ned å fullføre, en må bare gjøre det. Og om man starter tidlig så har man bedre tid:) bare konstruktiv kritikk.
Ja, men er kun norsk jeg skal ta opp ved det første, og den tok jeg i dag. Skjønner at det var bare et råd, men når man ikke veit bakgrunnen for valget synes jeg det er unødvendig å komme med en slik uttalelse. 

Kjempefint kombinasjon 🙂 Bruk du strømper på kjole? Bruk du pumps ? 😊. Takk
På akkurat dette bilde hadde jeg ingenting, fordi jeg skulle bare ta et par bilder. Men ellers pleier jeg å bruke tynn strømpebukse eller sånn kort sykkelshorts (?), siden låra mine er bestevenner.. 

Hvor mye tjente du på å selge VG?
Jeg tjente 11kr avisen og solgte 30 aviser. Tidligere solgte jeg 65 aviser, men fikk da 6,5kr i fortjeneste. 

Hvor mange lesere har du på bloggen? 
Det varierer veldig, siste uken har det ligget på rundt 500 i gjennomsnitt. 

Hvor er toppen fra? 
Den finner du her. 

 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

18 kommentarer

Siste innlegg