NEW IN FOR THE WINTER

PINK BOOTS

Hei dere! For noen uker tilbake mottok jeg en pakke i posten fra Motehus. Jeg hadde nemlig bestilt meg et par vintersko derfra, og jeg er så fornøyd. Må bare vise dere dem. Ikke bare er de varme, har fake pels innvendig og ser fine ut, så er det faktisk rosa også! Og om dere ikke har fått det med dere enda, så er rosa min favorittfarge. Pappa synes egentlig at jeg burde snart komme meg over dette stadiet med rosa, noe jeg ikke er like enig i. Rommet mitt er fylt med rosa potter, drømmefanger, duker og andre pynteting, klær og jeg ser også i skrivende stund på den deilige rosa morgenkåpa mi som ligger på sengekanten, som jeg gleder meg til å ha på i kveld! Så nå var det virkelig på tide å så seg et par rosa vintersko også! 

Må legge til at dette er ikke noe sponset innlegg, men kun en anbefaling fra min side. Akkurat nå er det også til halvpris, så om du er like glad i rosa som meg, ønsker deg varme og gode vintersko så finner du de her. 


Hva synes dere? 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

16 kommentarer

Siste innlegg