ALT SOM KUNNE GÅ GALT, GIKK GALT..

Jakke- Gina Tricot // Topp- Cubus // Skjerf- tilnærmet lik her // Bukse- her

IKKE HELT MIN DAG.. 

I dag har alt som kunne gå galt, gikk galt. Eller det føles hvert fall sånn ut. Først mista jeg bussen i dag tidlig, telefonen min som er knust ble enda dårligere med skjermen så nå ser jeg ingenting. Så nå har jeg måtte ty til med min gamle iPhone enn så lenge til den er fiksa. I tillegg skulle jeg være superflink og ta både bilder av de nye skoa mine og antrekksbilder i dag. Men halvparten av bildene av skoene og alle bildene av meg, foruten det som er med i dette innlegget, er skadet. Jeg aner ikke hvordan, men bildene kommer ikke frem og det eneste som står er at bildene kan ikke vises. Så om de er noen snille og flinke sjeler der ute som har peiling på hvordan jeg kan løse dette, så ta gjerne kontakt! Jeg har egentlig ikke vært i noe særlig dårlig humør i dag, men allikevel har ikke dagen vært så god heller med tanke på disse tilfellene.. Men hva får jeg gjort? Håper hvert fall det med telefonen og bildene løses snart! 

 

Håper dere alle har hatt en kjempefin uke, og får en riktig god helg! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

10 kommentarer

Siste innlegg