UKENS SPØRSMÅL #20

UKENS SPØRSMÅL #20- DIABETES, EKSAMEN, BLOGGPENGER..

Hei! Jeg følger med deg på blogg og vlogg, og syns du er ei fantastisk jente 🙂 Får tiden studere jeg sykepleier og kom over snappen der du målte blodsukkeret ditt. La merke til at dette var på over 8, noe som ikke er bra. Dette er mest sannsynlig et tegn på sukkersyke. Har du noen gang testet deg får dette? Eller vet du om du kanskje kan ha det? Ikke ta dette negativt, vil bare ditt beste! Fordi hvis det er slik at det er sukkersyke, kan det være farlig å ikke bli medisinert. Håper alt er bra med deg <3 Stå på videre. Stor klem Amalie
Først og fremst, tusen takk! Det var veldig hyggelig å høre. Den videoen jeg la ut var egentlig bare ment som en spøk, fordi pappa hadde akkurat blitt målt blodsukkeret på av hjemmesykepleien, også sa han: “skal jeg måle ditt også eller?”, også ville jeg egentlig ikke, men sa ja til slutt. Akkurat da satt vi å spiste og jeg har lært på skolen da jeg gikk helse- og oppvekst og helsefagarbeider, at om akkurat man har spist noe, stiger det. Jeg er fullt klar over dette du sier, men jeg bekymrer meg ikke akkurat ved det første. Jeg har målt det to ganger senere hvor det har vært på 5,2 og 6,3, og jeg lærte også på de to årene innen helse at blodsukkeret skal være mellom 4-7, så bekymrer meg ikke akkurat ved det første. Det skal jeg <3 Ønsker deg en fin dag!

Ser ut som at dere koste dere 🙂 kunne du lagt ut bildet av rommet ditt? Veldig lyst til å se, med ny seng og alt! 🙂 
Det gjorde vi! Skal prøve å få til det etter hvert. 

Hyggelig!! Hvor er koppene fra?:)
Koppen finner du her. 

Når skal du lese til eksamen? Jeg mener, selv om motivasjonen ikke er der nå så vil den ikke komme av seg selv. Vil det ikke være bedre å ta ferie med bestått eksamen, enn å utsette utdanning? Tror også det vil være lettere å få en jobb, dersom arbeidsgiver ser at du er interessert i å fullføre.
Veit ikke hvor du får det fra at jeg har ferie, men det får være opptil deg å tro. Jeg kommer uansett ikke til å ta opp det andre faget ved det første, og det er min sak, ikke din. Om arbeidsgiver bryr seg om at jeg har stryk i et fag eller to for å kunne få ferdig studiekompetansen, så skjønner jeg det veldig godt. Men det finnes alltids en arbeidsgivere som kanskje ikke sette det som det høyeste kravet.

Tjener du penger på bloggen? Hvor lenge har du blogget og hvor mange lesere har du? Trives du med det? Hvordan får du inspirasjonen til innlegg? 
Nei det gjør jeg ikke per dags dato. Når det er sagt så tjener jeg penger på affilatelinker og bloggsamarbeid som jeg får forespørsel om i ny og ned. Jeg har blogget i 5,5 år og leserantallet mitt varierer veldig! Jeg trives veldig godt med å blogge, og kommer ikke til å slutte ved det første. Dette har liksom blitt livet mitt på en måte, hehe! Daglig leser jeg mange andres bloggere, der henter jeg mye inspirasjon og ideer. 

Hvor får du inspirasjon til klesstilen din? Du er et moteikon😍 
Det er ingen som inspirerer meg til klesstilen min helt ærlig, men det hender jeg ser bilder av andre med klær jeg ønsker meg. Men jeg strever aldri etter å ha samme klesstil som andre, jeg kjøper kun klær jeg selv liker og føler meg komfortabel i, og føler ikke at jeg selv har noen type klesstil fordi jeg kler meg opp i så mye forskjellig. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

10 kommentarer

Siste innlegg