DAYS LIKE THIS..

affiliateslenker
 

Topp her // Bukse her
 

NÅR TING BLIR VANSKELIG.. 

Ny uke er i gang, noe som betyr nye muligheter! Jeg følte meg egentlig ganske bra da jeg gikk ut i dag med det nye antrekket mitt og sminka på plass. Humøret var på topp og jeg var klar for en ny dag, til tross for at det ikke var lett å stå opp i dag, hehe! Dere skjønner at jeg klarte nemlig å sovne i mange timer på ettermiddagen i går, på selveste farsdagen av alle ting. Det resulterte i at jeg ikke fikk sove igjen til natta, og ja, dere skjønner greia. Men så fort jeg kom meg ut av dørene gikk det helt fint. 

 
Den siste tiden har det vært utrolig vanskelig for min del å poste innlegg. Det av flere årsaker. Noen ganger strekker tiden rett og slett ikke til, andre ganger mister jeg alt av ideer til innlegg, men mest av alt får jeg ikke satt ordene på rett plass. Jeg prøver og prøver, men får ikke ned noe. Jeg har skrevet ned flere innlegg jeg ønsker å poste, men stopper allerede ved første linje. Ordene kommer liksom ikke til, og jeg velger etter en stund å lagre innlegget, og heller prøve på noe nytt. Enkelte dager er sånn, og jeg er forferdelig lei meg for det. Men i stede for å la bare bloggen gå sin gang, må jeg i det minste informere dere om dette. Jeg skal gjøre mitt beste å prøve å få ned noen flere innlegg den kommende uken. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg