FINNES INGEN BEDRE

Ann Helen Nygård sitt bilde.

GRATULERER SÅ MYE MED FARSDAGEN!

En litt sein oppdatering fra min side, og  dagen hvor fedre skal settes litt ekstra pris på, en klapp skulderen og få litt ekstra oppmerksomhet går mot slutten. Jeg følte meg egentlig ganske dum i lørdags kveld da jeg fant ut at jeg ikke hadde kjøpt inn noe vi kunne kose oss litt ekstra med i dag, men det løste seg vel og merke. Vi lagde pitapizza og ble heller enige om å kose oss med noe ekstra i morgen når butikkene er oppe igjen, hehe. Eneste jeg hadde tenkt lenge på med denne dagen og som var hundre prosent planlagt var gaven til pappa. Pappa fikk tre t-skjorter, siden han ønsket seg det, og en kopp hvor det stod: “Min superpappa” og på andre siden “Min helt”, noe som beskriver pappa veldig godt begge deler. Han er alltid der, og er min livredder om det er en edderkopp, langbein eller andre ekle kryp som er på vei til å ta meg, haha!

Gratulerer så mye med farsdagen, verdens beste pappa! Selv om vi kan krangle og være uenige i blant, så finnes det ingen bedre enn deg. Ingen kan noen gang ta din plass. Så utrolig glad i deg!

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

18 kommentarer

Siste innlegg