UKENS SPØRSMÅL #18

 

UKENS SPØRSMÅL #18- MORSOMME HISTORIER OG FLAUSER, MIN FØRSTE KJÆRESTE, PLASTISKE OPERASJONER 

Hvordan har du det akkurat nå?
Takk som spør søte du! Det går litt opp og ned som tidligere. Jeg har jo fortalt at noen dager går bedre enn andre på grunn av angsten min, men jeg jobber med det hver eneste dag, og er veldig stolt over meg selv og hvor langt jeg er komet! Men akkurat i dag er jeg bare sliten, sliten etter helgen og ting jeg har gjort. Og det psykiske gjør meg ikke akkurat mindre sliten.. 

Kan du fortelle flere morsomme historier og flauser? 
Så klart, men spørs helt hva dere ønsker å høre om da. Kom gjerne med tips, også skal jeg selvfølgelig prøve å tenke ut litt selv også! 

Kan du ha meet and greet i Trondheim?😍😍 Dritmange som digger bloggen din her.
Kan prøve å få til det ja. Om det blir i Trondheim er jeg usikker på, men takk for forslaget! 


 

Fortell om din aller første kjæreste? 
Det kan jeg. Kommer da til å fortelle om mitt ordentlige første seriøse forhold, selv om jeg helt klart vil glemme det. Haha! Men hva vil dere vite liksom? 

Hvem tar bildene for hvert innlegg? Ingen selfies, så det må være fotograf. Er det pappa?
Oftest er det meg selv med selvutløser, men i ny og ned er det noen få venner som knipser et par eller hundre bilder av meg. Pappa tok faktisk en del bilder av meg til før bloggen, men han orker ikke det så mye nå lenger. 

Hva er ditt syn på plastiske operasjoner?
Det fortalte jeg en del om i intervjuet fra Ringblad som dere kan lese her. Jeg kan også skrive litt mer om det i eget innlegg om det er ønskelig! 

 
 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

12 kommentarer

Siste innlegg