TIPS FOR DEG SOM SLITER MED DÅRLIG SELVTILLIT

Som de fleste av dere veit var det jo en artikkel om meg og et par andre jenter i fredagens Ringblad. Du kan lese det ved å trykke her. I det innlegget delte jeg også noen tips for deg som sliter med dårlig selvbilde rundt kropp og utseende. Jeg vil derfor dele disse tipsene med dere her også, siden jeg regner ikke med at alle som leser bloggen min har lest artikkelen! 

MINE TIPS FOR DEG SOM SLITER MED DÅRLIG SELVTILLIT NÅR DET GJELDER KROPP OG UTSEENDE

♥ Ikke bry deg om hva andre mener. Ikke la andre trykke deg ned og vær deg selv slik du ønsker. 

♥ Se deg i speilet og gi deg selv tre positive komplementer hver dag. 

♥ Fortelle deg selv hver dag at du er bra nok, viktig og verdifull. 

♥ Ta til deg alle komplimenter du får, gjerne skriv disse ned. Heng de opp et sted du ser den hver dag, slik at du kan lese på den. 

♥ Om du vurderer å gjøre et inngrep, tenk deg nøye om. Er det virkelig verdt det? Kommer du da virkelig til å bli fornøyd med deg selv? Gjør du det for andre eller fordi du selv ønsker det? 

♥ Og sist, men ikke minst: Det blir bedre ved åra. Den største kritikeren er deg selv folk bryr deg ikke så mye som du tror. De som trykker deg ned er de som sliter mest med seg selv. 

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

14 kommentarer

Siste innlegg