INTERVJU MED RINGERIKES BLAD

BESTEM SELV HVA SOM ER “PERFEKT” 

For to år tilbake hadde jeg et intervju med Ringerikes Blad etter innlegget jeg posta om sommerkroppen. Du kan lese det ved å trykke her. For et par dager siden ble jeg intervjuet av Ringerikes Blad igjen og i dag er det ute! Artikkelen handler om kroppspress, hvor jeg og to andre jenter forteller våres mening rundt dette. I tillegg forteller jeg mine erfaringer oppigjennom. Jeg synes det er så utrolig viktig å stå opp for dette temaet som veldig mange sliter med, og synes det er veldig synd at vi må oppleve et slikt press i dagens samfunn. Alle er fine akkurat som de er! Må også bare legge til at jeg er så utrolig fornøyd med intervjuet, og det jeg fikk sagt! 

Du kan lese den fulle artikkelen ved å trykke her.

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer

Siste innlegg