UKENS SPØRSMÅL #16

UKENS SPØRSMÅL #16- ØKONOMI, INSPIRASJON, PERSONLIGE SPØRSMÅL..

Hvordan går det med deg?
Så hyggelig at du spør om det. Det går litt opp og ned. Noen dager er bedre enn andre. Jeg sliter en del med angst, noe som påvirker min hverdag på godt og vondt. Men jeg klarer meg bra, og jobber med det hver eneste dag!

Hvor får du alle pengene fra?
Trodde vi hadde lagt dette dødt nå jeg. Svar på dette finner du uansett i dette innlegget.

Hvorfor shopper du så mye?
Fordi tidligere hadde jeg ikke den muligheten, og jeg hadde ikke like mye som jeg har nå muligheten til å kjøpe av diverse nødvendige ting, og litt unødvendige. Hehe!

Får du metthetsfølelse av denne drikken og hvor mye koster den?
Ja! Jeg er litt usikker på hvor mye den koster. Søkte det opp på nettet og da lå den på rundt 22kr, men dette varierer fra sted til sted vil jeg tro. Og Deli De Luca selger den nok litt dyrere.


Hva blir du inspirert av?
Jeg leser daglig veldig mange bloggere, og det er der jeg finner inspirasjonen.

Hvor mange ser storisene dine? Svar på snap.
Har svart på dette på snapchat, men svarer på det her også siden jeg ofte får spørsmål om det. Rundt 800 ser vlogbrukeren min (adalsjentablogg heter jeg) og nærere 950 ser privatbrukeren min (adalsjenta heter jeg der). Veldig hyggelig at så mange følger meg og min hverdag!

Hei, jeg har sett på gamle bilder av deg på bloggen, og du var så utrolig fin med blondt hår!!! Har du vurdert å farge det blondt igjen?
Ååh, så hyggelig å høre! Tanken har vært der, men da vil jeg gjerne at det skal se litt finere ut, haha! Men jeg føler meg mye mer voksen med det mørke håret mitt, og tror nok jeg beholder det en god stund til.
Ann Helen Nygård sitt bilde.

Har ikke dere låste dører i huset?
Jo vi har det, men pappa får besøk av hjemmesykepleien på morgenen og da hadde han visstnok glemt å låse igjen etterpå denne ene dagen..

 Kan du lage et innlegg der du svarer på 30 personlige spørsmål?
Ja det kan jeg få til. Kom gjerne med forslag til spørsmål om det er noe du lurer på, som kan være med i dette innlegget!

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer
    1. Hva drikker du helst når du er på fest?
      Kan du lage enda et innlegg om russetiden?
      Jobber du?
      Hva har du lyst til å jobbe med i fremtiden?
      Hva er dine tips til kommende russ?
      Kan du lage sminkevideo og legge ut på bloggen?
      Hva er din guilty pleasure?
      Kan du lage en video på bloggen om sex og prevensjon?
      Kan du lage en video på bloggen om dine seksuelle erfaringer hvis du ikke syns det blir for personlig da
      Hvordan var landstreff Lillehammer? Hvilke artister var der?
      Flere morsomme historier?
      Flauser?
      Fortell om din aller første kjæreste
      Har du noen gang tatt solarium og hva syns du om folk som bruker det?
      Hva er ditt syn på plastiske operasjoner?
      Hva syns du om at Kristine Ullebø som lenge har frontet naturlig skjønnhet har begynt å fylle på leppene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg