UVENTET BARNEDØD

DØDSFØDSLER OG KRYBBEDØD 

Jeg har nevnt noen ganger på bloggen her tidligere at jeg har en bror i himmelen. Jeg fikk aldri møte han, men han ble revet bort altfor tidlig fra oss. Du kan lese mer om det her. I skrivende stund tenner jeg lys for han, og alle de andre barna som ikke fikk oppleve livet. For meg er dette en viktig dag, fordi i dag er det den internasjonale minnedagen for barn som døde tidlig i livet. Landsforeningen uventet barnedød er en veldig viktig organisasjon som jeg nå som jeg er blitt eldre, har støttet årlig. Jeg vil gjøre mitt for å hjelpe til for videre forskning for dødfødsler og krybbedød fordi ingen fortjener å miste en bror eller søster, sønn eller datter, barnebarn, kusine eller fetter, nevø eller niese, eller andre som står en nær.. Oppfordrer andre til å gjøre det samme! Send kodeord LYS til 2490, da støter du med 100kr. Selv om jeg skulle ønske alle tenkte på de som mistet livet sitt altfor tidlig, hver dag, så er jeg glad vi har en slik dag vi kan markere det ekstra på. 

Det går ikke en eneste dag uten at jeg tenker på Markus. Det river i hjertet av å tenke på at han aldri fikk oppleve livet, og vokse opp sammen med meg og storesøsteren våres Ann Kristin. Du er høyt elsket og dypt savnet hos oss alle..

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg