JEG FIKK HELT PANIKK

DENNE HENDELSEN GA MEG PANIKK

På tirsdag i “ukens spørsmål” som du finner her, nevnte jeg at jeg hadde grått samme dagen, og at det var en ubehagelig hendelse jeg tenkte å skrive eget innlegg om. Så det tenkte jeg å gjøre nå. 

Det ringte på døra, jeg var allerede våken, men ville sove litt lenger. Hundene begynte å bjeffe, noe de alltid gjør når det kommer noen. Det ringte på igjen, og jeg bestemte meg for å prøve å vekke pappa. Jeg veit ikke om jeg har nevnt det her før, men jeg får helt panikk når noen ringer på og jeg ikke aner hvem som kommer. Verden er så fæl og jeg frykter det verste.. Så banket det på, og jeg ropte på pappa. Ba han om å ta seg av det, men han var vel litt i halvsvima sånn som meg. Jeg sa at han måtte gå, i en gråtende stemme, fordi jeg selv ikke torde. Så hørte jeg noen kom inn i mellomgangen våres og pappa hadde enda ikke kommet seg ut av senga. Plutselig stod det en mann i gangen våres, og pappa gikk endelig for å sjekke. Han hadde da glemt bort en legetime for dagen, og det var “bare” taxien som ventet på han. Ikke akkurat den beste starten på dagen for min del, ut av senga med tårer i øya og skjelvende kropp. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

7 kommentarer

Siste innlegg