UKENS SPØRSMÅL #15

UKENS SPØRSMÅL #15- TATOVERING, OPERERT NESA, SELVBRUNING..

Har du lyst på tatovering? 
Ja, tenkte jeg kunne fortelle om det i eget innlegg!

Hva fikk deg til å begynne å blogge? 
Da jeg oppretta bloggen for 5,5år siden sleit jeg en del. Søstera mi hadde nettopp opprettet seg en ny blogg, og jeg fikk da lyst til å gjøre det samme selv. Jeg ønsket å skrive ned mine tanker og følelser i hverdagen, dele erfaringer, opplevelser, oppturer og nedturer. Det fikk jeg her! Jeg har derfor bare holdt denne bloggen oppe siden da. 

Har du fiksa nesa? Den er så altfor fin!
Ååh, takk- tar det som et kompliment! Nei jeg har ikke fiksa nesa på noen som helst måte. Mulig det ser sånn ut fordi jeg sminker meg annerledes kanskje? 

Hva er det flaueste du har gjort? 
Sier og gjør mye som kan virke flaut for andre hver dag, og kan derfor ikke komme på noe av det flaueste jeg har gjort. 

Når gråt du sist?

I dag, en hendelse jeg tenkte å skrive eget innlegg om! 

Favoritt brus? 
Uten tvil, fanta exotic. Urge ligger like etter!

 Har du noen gang tatt selvbruning? 
Nei, men har VELDIG lyst! 

Hvilke hudprodukter bruker du?
Bruker egentlig ikke noe særlig hudprodukter, jeg er altfor dårlig til å ta vare på huden min. Men jeg pleier å rense den med ulike maser og rens fra Garnier.  

Hvis du skulle bodd i en annen by enn Hønefoss, hvor ville du bodd? 
Bergen eller Stavanger. Begge to er vakre byer, med utrolige fine dialekter. Når det er sagt tror jeg at jeg kunne bodd hvor som helst bare jeg hadde hatt folka som betyr mest for meg rundt meg! 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

12 kommentarer

Siste innlegg