MÅNEDEN SOM GIKK

Vi er allerede kommet til 8. oktober, og jeg har tenkt på i en uke å skrive dette innlegget. Herregud så fort tiden går, men det er bedre seint enn andre å poste dette! 

OPPSUMMERING PÅ MÅNEDEN SOM GIKK

OPPTUR

En opptur denne måneden må være at jeg har klart å fokusere mye på bloggen og hatt et stabilt leserantall, som jeg er veldig fornøyd med! 

NEDTUR 

En ting jeg føler stadig på er at folk rundt meg tror jeg er opptatt og at jeg ikke blir spurt om å finne på noe. Ofte kan jeg da sitte hjemme, mens jeg aller helst vil ut å finne på noe. Nå skal det sies at jeg er elendig med å spørre folk om å finne på noe selv, men i stede for å danne tanker om hva gjør kan man heller spørre. 

HØYDEPUNKT 

Denne måneden har vært nokså innholdsrik og av en eller annen grunn føler jeg denne måneden har gått veldig treigt. Når jeg ser tilbake på minner fra måneden, så føles det ut som disse er for mye lenger siden. Kan ikke helt forstå det! Måneden har bestått av mange fine minner med venner, familie og hundene. Slenger med noen av mange fine minner fra denne måneden.



INNKJØP

Denne måneden har jeg kjøpt så utrolig mye, og jeg har ikke bilde av alt dessverre. Når jeg kjøper noe nytt pleier jeg ofte å vise det frem på min snapvlog (legg meg gjerne til: adalsjenta). Men av det jeg kommer på nå så må det være de mange bildene og wallsteakersene jeg har kjøpt, en del klær jeg har kjøpt til meg selv, benken på soverommet mitt, ny genser til Milla, regndekken til Michelle, håndklær hvor det står “verdens beste kompis” med bilde av en hund på til begge jentene og nye matskåler til de begge to. Kan vise noe av dette i eget innlegg senere. 

TANKE 

Dødsangsten sitter fortsatt like hardt inni meg som forrige måned. Angsten for dette rammer meg hardere i perioder, og noen ganger det så ille at jeg ligger å griner meg i søvn. Jeg er redd. Redd for å miste de jeg har. Redd for at ingen kommer til å bry seg. Redd for hva som skjer når jeg dør. Hvem skal passe på de rundt meg? Hva kommer til å skje? Blir jeg helt borte og blir alt mørkt? Jeg har 1000 spørsmål som jeg aldri kommer til å få svar på og hvert fall ikke 100% før den dagen jeg blir borte. Ååh, får så vondt inni meg bare å skrive dette.. 

QUOTE

“Hvis du stadig forsøker å være en annen, hvem skal da være deg?” er ordtak jeg hørte for noen år tilbake, som jeg sittet støkk inni meg siden. Jeg føler det sier så mye, og er veldig opptatt at man skal være seg selv. 

MEST LESTE INNLEGG 
(Trykk på de ulike for å komme til innlegget)

Nakenbilde oppstyret 

En innrømmelse å komme med

Nakenbilder til salgs

Historien rundt Markus

Snapchat-sporing av venner og kjæresten.. 
 

3 FAVORITTSANGER

 
 

 

 

Hvordan har din måned vært? 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

3 kommentarer

Siste innlegg