HISTORIEN RUNDT MARKUS

HISTORIEN RUNDT MIN STOREBROR I HIMMELEN

Jeg har tidligere fått spørsmål rundt broren min i himmelen og om jeg kan fortelle historien rundt det. Og det kan jeg selvfølgelig! Har tidligere skrevet et par innlegg om det, og jeg skjønner at dere lurer på hva som skjedde og hvorfor han ikke er blant oss. Jeg kommer ikke til å gå så veldig i dybden på det med tanke på familien min, men litt ønsker jeg å fortelle allikevel. 

Markus som han heter skulle egentlig komme i midten av mars 1994. Dette er altså 4 år før jeg kom til verden, og for mange kan det kanskje virke rart at jeg føler et så nært forhold til han og at jeg anseer han som en bror. Men jeg har alltid vært veldig familiekjær, og vært veldig opptatt av han. Jeg har hatt mange spørsmål i flere år, som jeg de siste årene endelig har fått besvart og mange ting jeg enda stiller et spørsmålstegn rundt. På Ann Kristin sin 4- års dag, tidlig i mars,  merket ikke mamma lenger noen bevegelse i magen, så hun dro til legen for å sjekke dette opp! Da hun kommer befinner han seg død i magen, og det ble tatt beslutning på å ta han ut dagen etter. Grunnen til dette er fordi mamma er bærer av en bakterie, som noen kan være bærer av og noen ikke. Hun kunne tydeligvis ikke det, men legen sa hun kunne. Det gjorde at han ikke la på seg, og ikke var ferdig utviklet da han kom ut. Det samme skjedd da jeg skulle komme, men da fikk mamma bedre oppfølging rundt dette. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg