MENSEN ER EKKELT!

FINNES IKKE NOE EKLERE ENN MENSEN

Da jeg og Silje var i Stockholm for over to måneder tilbake opplevde vi en situasjon jeg ønsker å skrive om. Silje og jeg stod å så på undertøy, nærmere bestemt mensentruser som vi kaller dem. Med blant annet “Bloody Queen” og “Period” skrift på, stod vi der tenkte frem å tilbake på hvem vi ønsket å kjøpe, hvor mange og ikke minst størrelse. Mellom småpratingen våres, hører vi på engelsk noen jenter gå forbi å forteller hvor ekkelt mensen er, og at de trusene egentlig var utrolig ekle. Noe jeg ikke helt kan forstå.

Mensen er det mest naturlige som finnes, når ble det ekkelt? Må vi begynne å normalisere det som faktisk er en av grunnene til av vi kvinner har muligheten til å bli gravid? Seriøst..? Kjente jeg ble nokså provosert, for i grunn var de trusene utrolig morsomme og tøffe! Trodde aldri jeg skulle høre unge eller voksne jenter gå forbi meg å fortelle hvor ekkelt mensen er, noe det absolutt ikke er!

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg