UKENS SPØRSMÅL #12

UKENS SPØRMÅL #12- REKLAMFILM, HOMOFILI, P-PILLER..

Det kom inn så ekstremt mange spørsmål denne gangen, så har valgt ut noen nå, og svarer på resten neste gang. Fikk også en del spørsmål om russetiden, så de kommer jeg til å svare på i eget innlegg. 

Hvor gammel er du?
Jeg er født 21. april 1998, så jeg er altså 19år. 

Hørte at du er med i en reklame som vises på kinoen i Hønefoss, hadde vært gøy å få sett det. Har du tilgang til den reklamen eller vet hvor man kan se den?
Flere som har spurt om dette, men dessverre veit jeg ikke hvor man kan se den. Om noen av dere lesere veit det, så gjerne si ifra. Vil veldig gjerne se reklamefilmene selv også. 

Hvor er genseren fra? 

Den er fra Cubus, men kjøpte den for lenge siden så den er dessverre utsolgt. Elsker den så mye at da Cubus hadde lagertømming (?) for et par uker tilbake så kjøpte jeg to av denne, i tillegg til at jeg hadde en fra før av som sagt, siden den begynte å bli slitt. 

Hva skal du etter friåret?
Har ikke laget noen plan foreløpig, men jeg må jo ta opp denne historien etter hvert, og jeg er veldig usikker på når jeg vil ta tak i det.. 

Beste kjøpesenter?
Har ingen favoritter, rett og slett, fordi ingen kjøpesenteret har alle butikkene jeg ønsker. Men jeg liker veldig godt kuben, Sandvika og Charlottenberg, som egentlig er de jeg er mest vandt med. 

Hva er din mening om homofile? Digger vlogginga de!!
Først og fremst, tusen takk. Det setter jeg veldig stor pris på! Om noen andre ønsker å følge meg der, så heter jeg adalsjentablogg der. Jeg kjenner flere som er homofile, og jeg har absolutt ingenting imot at noen har den legningen. Jeg synes det bare er så forferdelig synd at mange har fordommer mot de som er det, for hvorfor skal det liksom være en selvfølge å bli født som hetero tenker jeg..? Det provoserer meg. Jeg har tar alle som de er uansett om de liker personer av samme kjønn eller motsatt kjønn. Jeg har mange tanker om det, kanskje dere er interessert i å høre om det i eget innlegg? 

Hvor får du penger fra til å gå på restaurant og shoppe?
Skjønner at dere lurer, men som jeg har sagt før, er dette et er et veldig personlig spørsmål som jeg ikke ønsker å svare på. 

Hvem er ditt største forbilde?
Helt ærlig.. så har jeg faktisk ingen som jeg kommer på nå. 

Hvem er dine nærmeste venner?
Jeg har mange gode venner rundt meg som jeg er veldig glad i, og som betyr mye for meg! Navn føler jeg ikke at jeg trenger å oppgi. 

Hvor har du vært på ferie og hvilke steder anbefaler du?
Har helt ærlig ikke vært på så mange ferier. Har kun opplevd Norge, Sverige og Tyskland, deriblant Sverige helt klart er stedet jeg sitter med flest minner fra. Helt fra jeg var liten og ting langt oppi tenåra hadde vi campingvogn i Charlottenberg. Der bada jeg, handla på shoppingsenteret like ved, lekte med de andre barna/ungdommene og masse annet. 

Bilderesultat for beste ferieminne adalsjenta

Hadde også en superfin ferie i sommer sammen med Silje noen dager i Stockholm. Det var så koselig og jeg håper jeg får opplevd en slik tur igjen! 

Hva spiser dere i jula?
Ribbe. Åååh, fikk litt på det nå jeg.

Var foreldrene dine gift, og er de nå skilt i såfall? 
Pappa og mamma var ikke gift, men de gikk fra hverandre da jeg var 3-4år. 

Går du på p piller eller har du prøvd det for å få renere hud?
Ja jeg gjør det, men får ikke renere hud av det. 

Hvilken linje gikk du på i videregående og hvilke fag hadde du?
Gått to år innenfor helse og et år med påbygg. Hadde sånne typiske fellesfag man har på videregående som norsk, engelsk, matte, samfunnsfag, naturfag og kroppsøving av det jeg kommer på nå, i tillegg til programfag, altså helsefremmende arbeid, kommunikasjon og samhandling, og yrkesutøvelse. På påbygg hadde jeg norsk, matte, historie, naturfag, kroppsøving, og medier- og informasjonskunnskap. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

12 kommentarer
    1. Seriøst? Hvordan i alle mine gode dager er det er personlig spm? Det er ikke fra bloggingen de det er jo klart

    2. Om du får støtte fra nav, burde du ikke vær åpen om det så andre i din situvasjon ikke treng å vær flau?

    3. Hei! Jeg ville bare si at man kan få renere hud av en type p pille. Jeg har hatt mye mere uren hud enn det du har. Så må si du er vakker:-)
      Jeg har vært dekket i ansiktet, nedover brystet og ryggen og nakken. Dette ødla en del av ungdomstiden min. For ingen hadde kviser liksom. Da jeg startet på slutten av videregående var det like ille. Jeg prøvde alt! Å da mener jeg alt av produkter. Til og med medesiner. Å så fikk jeg p piller som heter diane. Å nå er jeg helt fin. De anbefalles. Men er ikke hvem som helst som kan bruke dem. Snakk med en lege☺️ Det er egt ikke p piller men de går som det pga hormonene i dem. Men jeg har dn bivirkning å det er st jeg dessverre sliter med hodepine, ofte. Men alle reagerer forskjellig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg