UTEN DERE HADDE DET IKKE VÆRT MULIG

JEG ER SÅ TAKKNEMLIG

Enkelte dager er inspirasjonen og motivasjonen større enn andre, når det gjelder i bloggen. I går var en god dag hvor jeg hadde masse inspirasjon. På morgenen satte jeg meg som mål å komme med hele tre blogginnlegg i løpet av dagen, og før dagen var omme var dette punktet gjennomført. Det viser at det er mulig å få til, det man setter seg som mål.

Jeg veit helt ærlig ikke hvorfor jeg skiver dette, men jeg er så utrolig stolt av meg selv i dag, fordi jeg klarte å nå ut til så mange mennesker. Men en ting er sikkert, uten dere hadde det ikke vært mulig. Jeg er så takknemlig for hver og en av dere som leser bloggen min, liker, deler og legger igjen så utrolig fine kommentarer. Takket være dere kom jeg på 44.plass i hele Norge i dag, 6. plass på plusslisten, 18.plass på bloggtoppen og 19.plass i Norge i gruppen 18-24år. 

 

Tusen hjertelig takk

 

Se også: Nakenbilde oppstyret 

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

 

10 kommentarer

Siste innlegg