UKENS SPØRSMÅL #11

UKENS SPØRSMÅL #11- DRØMMEREISE, BARN, BRYLLUP.. 

Hei <3 Jeg lurer på sånn ca. hvor mange lesere du har? 🙂 Blir glad for svar.
Det varierer veldig, men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har fått hatt fullt fokus på den, den siste tiden, og at leserantallet mitt blir da deretter. Men jeg prøver så godt jeg kan, når jeg har overskudd til det. Vært veldig sliten den siste tiden, så det er den enkle grunnen på hvorfor bloggingen har blitt som den har blitt. 

Hei, jeg lurte på hvorfor bloggen fin egentlig heter adalsjenta? Eller hva betyr det?
Faktisk flere som har spurt om det samme den siste tiden, og det er fullt forståelig. Jeg kommer fra et sted som heter Ådal`n som veldig få egentlig har hørt om. Så siden jeg kommer derfra, så valgte jeg det navnet for 5 år tilbake. Selv om jeg mer enn gjerne kunne tenke meg at bloggen hadde het hele navnet mitt i stede. Mange ganger tenkt på å bytte, men føler at jeg har klart å bygge opp så mye med denne.Bilderesultat for adalsjenta blogg outfit

Har du noen dårlige vaner/uvaner?
Haha ja. Jeg legger fra meg ting og aner ikke hvor jeg gjør av det. Som for eksempel telefonen min. Den kan jeg legge i fra meg hvor som helst. Så da er det bare å lete overalt i huset, først på do, så dyna eller sjekke bh-en. Jeg er også god på å snakke om ting, men glemmer ofte poenget med hvorfor jeg sier det. Det er så typisk! Jeg er også jævlig flink til å banne. Skjønner der eller? Haha! Får runde av det svare nå, og heller lag et eget innlegg om det, om det er av interesse. 

Hvor i verden har du mest lyst til å reise akkurat nå?
Hvor som helst bare det er varmt, nydelig sandstrand og/eller gode shoppingmuligheter. Paris, London, Hellas, Kypros, Mallorca, bare for å nevne noen steder. 

Hvor mange barn har du lyst på?
Før kunne jeg tenke meg maks to, eller kanskje tre. Nå kunne jeg mer enn gjerne tenke meg storfamilie, gjerne 4-5 barn, om ikke flere også. 

Vil du gifte deg eller få barn først?
Få barn. Vil så gjerne at barna mine skal oppleve å være brudepike/svenn, slik jeg fikk oppleve da jeg var 4-5år. 

Hvordan ser drømme bryllupskjolen din ut? 
Har ingen sånn drømmekjole jeg kan vise dere ut ifra bilder nå. Men ønsker meg en kjole uten skuldre eller stropper, fint bryst med perler eller noe, og at den går sånn skikkelig puff ut med masse tyll.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

9 kommentarer
    1. 1. Hvem er ditt største forbilde?
      2. Hvem er dine nærmeste venner?
      3. Hva skal du etttr friåret?
      🙂

    2. Hvor får du penger fra til å gå på restaurant og shoppe? Hadde du russebukse eller Russedress i russetiden? Og hva var det vanligste i russetiden den du bor? Hvordan kom dere på navnet til russegeuppa deres? Hvilke russeknuter tok du?

    3. Hvor har du vært på ferie og hvilke steder annbefaler du? Hva spiser dere i jula? Var foreldrene dine gift, og er de nå skilt i såfall? Hvilken linje gikk du på i videregående og hvilke fag hadde du? Går du på p piller eller har du prøvd det for å få renere hud? Når mistet du jomfrudommen din? Når var ditt første kyss og kan du fortelle historien rundt det? Er det et sted du drømmer om å bo? Hva drømte du om å bli da du var liten? Er du konfirmert? Er du religiøs?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg