MÅNEDEN SOM GIKK

Tenk at vi allerede er i september? Altså jeg skjønner virkelig ikke hvor dette året har blitt av jeg, for å være helt ærlig. Høsten er kommet, og det merkes for å si det sånn. Og det er kun i overkant 3 måneder til jul, hvor sjukt er ikke det? Uansett nå er det på tide med en litt sein oppdatering på måneden som gikk.

OPPSUMMERING PÅ MÅNEDEN SOM GIKK

OPPTUR

En skikkelig opptur denne måneden må faktisk være at Milla endelig har operert! Det er synd å si, men det skulle vært gjort lenge før. Heldigvis gikk operasjonen bra og hun er i det beste velgående. Så utrolig glad for at jeg endelig har hatt mulighet til å gjøre det!

Ellers må jeg også si at denne måneden har vært nokså sosial, selv om mange av mine venner har gått hver sine veier. Det føles utrolig bra å likevel kunne finne på noe med de som betyr så utrolig mye for meg. Har ikke nevnt alt her på bloggen, men min største frykt er å bli alene, så tiden med vennene mine verdsetter jeg utrolig høyt! 

NEDTUR

At jeg ikke får tid til alt jeg skulle ha gjort bestandig. Planer endres på før jeg veit ord av det, og jeg rekker derfor ikke å gjøre alt jeg skulle ha gjort. Det er utrolig kjipt, hvert fall med tanke på bloggen. 

HØYDEPUNKT

Bestefars 70-års lag. Han visste jo ingenting om bursdagen så han ble mildt sagt overrasket over hva vi hadde stelt i stand til han. Å kunne glede andre mennesker er noe av det beste jeg veit, og han ble jo så utrolig glad! Så dette er helt klart månedens høydepunkt. 

INNKJØP

Det har vært utrolig mange innkjøp på meg denne måneden, som jeg ikke har fått vist her på bloggen. Har liksom vært så mye at jeg likegjerne kun har vist det fram på snapchat egentlig. Men av de beste så må det nok være en oransje topp jeg har blitt så hekta på. Jeg som hatet oransje før, har nå plutselig fått helt dilla på det etter jeg kjøpte kjolen over i Stockholm. Ellers så har jeg jo også fått dilla på løsvipper, føler meg så mye mer fresh med det. Så det er aboslutt ikke et dårlig kjøp fra måneden hvert fall. 

TANKE

Denne måneden har mange av tankene gått på at jeg har angst for å dø. Jeg veit ikke hvorfor, men disse tankene har foregått i mange år. Det har blitt ekstremt de siste ukene. Har nevnt det for psykologen før, men fokuset den siste tiden der har vært angående fremtiden min og hva jeg skal gjøre fremover. Håper jeg får dratt inn dette temaet en av de neste timene der, for jeg veit helt ærlig ikke hvordan jeg skal takle det. Tenkte jeg kunne skrive mer om dette i et eget innlegg senere!

QUOTE

MEST LESTE INNLEGG
(Trykk på de ulike for å komme til innlegget)

Har du tatt silikon? 

Hva jeg ville ha gjort.. 

Friåret mitt starter nå

Hadde aldri trodd jeg skulle si dette

3 FAVORITTSANGER

yCC_b5WHLX0
 
4 kommentarer
    1. Hørte at du er med i en reklame som vises på kinoen i Hønefoss, hadde vært gøy å få sett det. Har du tilgang til den reklamen eller vet hvor man kan se den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg