UKENS SPØRSMÅL #10

UKENS SPØRMÅL #10- LIVESTREAM, LEDSAGER, MUST HAVE SMINKEPRODUKT 

Ere ikke bedre med videoblogg på Facebook da?… Bare en ide 😉
Takk for forslaget, men tror jeg heller vil benytte meg av YouTube for å kunne bygge opp bloggen min, og i tillegg blir det lettere for andre å finne tilbake til videoer senere, og generelt lage videoer. Føler at når man har slike videoblogger/livestream på facebook, så er det noe helt annet i forhold til YouTube. Kan liksom ikke lage alle mulige videoer med livestream føler jeg. 

Ledsager?
Ja, var det for noen. 

Hva er din favorittsjokolade /godteri?
Når det gjelder sjokolade må det være spesial, smash, japp, dumle stratos eller vanlig melkesjokolade. Som dere ser så klarer jeg ikke å bestemme meg. Når det gjelder generelt godteri er jeg veldig glad skumgummigodteri og vingummigodteri. 

Hva ønsker du deg til jul?
Det aner jeg faktisk ikke. Forventer ikke gaver og blir alltid glad for det jeg får! 

Hva er det beste du har opplevd?
Å bli født, haha! 

Hva er ditt beste sommerminne?
Da vi hadde campingvogn i Charlottenberg i Sverige. Det var alle tiders, og jeg ser tilbake på mange fine minner derfra. 

Hva er ditt must have sminkeprodukt?
Øyenbrynspenn

Hva irriterer deg mest?
Folk som ikke tar nei for et nei, og ikke kan respektere andre. 

Hvor har du kjøpt almanakken? 
Den er kjøpt her.


Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg