IKKE HELT SOM PLANLAGT

NÅR TING IKKE GÅR SOM PLANLAGT

Jeg prøver iherdig å skrive ned ting jeg skal blogge om for hver enkelt dag, men det er ikke bestandig like lett å følge. I går for eksempel sov jeg hos Pernilla og allerede tidlig på morgenen var det opp å stå for å dra til Sandvika. Tenkte som så at det gjør ikke noe om jeg utsetter bloggingen litt, men det var helt til det ble bestemt at vi skulle dra til Sverige. Kjente jeg fikk hjerte i halsen og tenkte å så inderlig mye på mine fine lesere som stikker innom bloggen min uten en ny oppdatering. Hadde med pc-en min for å kunne oppdatere bloggen på veien, men den gikk fort som for strøm før jeg rakk å gjøre noe som helst.

Uansett så trenger alle pauser i ny og ned jeg også, så det å unne meg en Sverigetur gjør ikke så mye når så sjeldent er der. Ting går ikke alltid som planlagt, og det gjelder selvfølgelig ikke bare denne turen. For meg har det vært sånn flere ganger den siste tiden. Venner spør spontant om å dra ut, og jeg vil benytte meg mest mulig av den tiden jeg kan få med vennene mine, eller at jeg lager planer med bloggen men må gjøre andre ting i stede. Men jeg skal prøve å få planlagt litt innlegg fremover, slik at om det er en dag jeg skal bort så har jeg et forhåndskrevet innlegg på lager. Kom gjerne med forslag om det er noe spesielt du vil at jeg skal skrive om. Ukens spørsmål kommer hvert fall ut snart, så om det er noe du lurer på er det bare å spørre i dette innlegget (direktelink). 

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg