DENNE HAR JEG GLEDET MEG TIL Å VISE DERE!

MIN FØRSTE PERSONLIGE ALMANAKK 

Hei dere! Denne uken mottok jeg min første personlig almanakk som jeg bare må vise dere. Jeg har lenge hatt lyst til å lage meg en slik, men drøyd det år etter år. Burde vel egentlig hatt en slik mens jeg gikk på skolen, og selv om jeg har friår nå så tenkte jeg hvorfor ikke. Altså, det er jo helt kaos i hjernen min om dagen. Jeg har ikke kontroll på hvem dag det er eller planene for dagen, så denne var virkelig på sin plass nå. 

For dere som skulle lure følger det med strikk til å ha rundt almanakken, plastlomme, linjal og utrolig kule klistermerker. Har størrelse medium. 

Forresten så har jeg laget et utrolig smart og praktisk system i boka. Jeg skriver de ulike tingene med ulik farge. Rød betyr ting jeg må gjøre som psykologtime, betale regninger og eventuelle legetimer, tannlegetimer osv. Blå betyr koselige ting, og svart er ting jeg må huske og bør gjøre. 

Resten av boka inneholder som dere ser oversikt over 2017 og 2018, tegnesider, og sider med ruter og linjer. 

 

Hva synes dere? 

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg