UKENS SPØRSMÅL #8


UKENS SPØRSMÅL #8- DIABETES, VEKT, ANGST.. 

Har du diabetes?
Nei det har jeg ikke. 

Please si at du bruker Beauty bleander eller kost til foundationen din nå! X)
Veit dette ikke er et spørsmål, men allikevel ønsker jeg å ta dette med ettersom det kom inn som en kommentar på forrige ukens spørsmål. Ja jeg bruker beauty blender nå, selv om det ikke er et must med verken det eller kost til foundation. 
 
Hvordan ser du ut uten påtegnede bryn?
Når jeg ikke at påtegnede bryn er brynene mine veldig mørke mot midten før det lysner ut mot siden om det ga mening. Derfor liker jeg å tegne de opp for at skal syntes mer. Fikk forespørsel for en tid tilbake angående sponset microblading, noe jeg angrer på at jeg ikke sa ja til. Tenk å slippe det styre med å tegne de opp hver dag! Legger ved et bilde fra 2014 hvor jeg ikke tegnet dem.. 
 
 
Hvilket parti skal du stemme til høst og hvorfor?
Jeg aner virkelig ikke. Har virkelig nødt til å lese meg opp på dette! Kom gjerne med en liten oppsummering om de ulike partiene. 
 
Vet at dette er veldig personlig så du trenger absolutt ikke føle noe press på det, men jeg blir så veldig nysgjerrig angående den anmeldelsen du stadig nevner. så her at du hadde snakket litt om det på snapchat men jeg var dessverre for sent ute, så lurte på om du kunne utdype det litt på bloggen? du trenger ikke nevne hvem det var, men vil veldig gjerne vite hva saken handler om, hehe. typ om det er tyveri, vold, trusler eller hva det måtte være. veldig fin blogg du har! 🙂
Tenkte å skrive litt om det etter hvert, litt usikker på når, ettersom hele situasjonen rundt dette er vanskelig. På snapchat har jeg kontroll på hvem som hører på det jeg snakker om, noe jeg ikke har på bloggen, som har gjort at det har vært mye lettere å snakke om det der. Men jeg kommer til å ta det opp her på bloggen etter hvert også, men som sagt usikker på når. 
 
 
Han som slo deg, er det derfor du har vært i rettsak?
Nei det er ikke derfor. Har fortalt om hvorfor jeg var i rettsak på Snapchat-kontoen min til bloggen tidligere, og jeg kommer mest sannsynlig til å snakke om det senere også, så det er bare å følge meg der om du ønsker. Adalsjentablogg heter jeg der! 
 
Hei! Fin blogg! Jeg har noen spørsmål. Er 70 kg mye å veie for å være jente?
Det spørs helt hvor gammel man er og hvor høy man er. Jeg er ingen lege, så det er vanskelig for meg å si. Anbefaler deg heller å ta en tur dit for å få ordentlig svar på det!
Har du noen tips mot sosial angst? Skal begynne å studere i en helt ny by og kjenner ingen.. er redd ingen vil være med meg..
Tenkte jeg kunne skrive et eget innlegg om det, men ettersom du begynner å studere veldig snart så er mitt beste tips er å utfordre deg selv og kom gå litt utenfor din egen komforsone. Prøv å ta kontakt med noen og bli kjent. Veit dette er lettere sagt enn gjort, men prøv i det minste. Forhåpentlivis er det noen som ser at du har det vanskelig og tar kontakt med deg! Om du har det vanskelig og føler deg alene når angsten dukker opp, så ring en god venn å snakk med han/henne. 
 
 
 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

9 kommentarer
    1. Fin blogg!
      Et lite tips for å ikke gjøre innleggene så kjedelige. Ikke bruk de samme bildene om og om igjen, ser du har brukt de samme bildene i sånn 6 innlegg nå (kanskje ikke helt de samme bildene, men du har på den samme hvite toppen på hver gang). Hadde vært kjekt å se bilder som hvertfall hadde en sammenheng med innlegget..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg