12 PERSONLIGE SPØRSMÅL & SVAR

SPØRSMÅL OG SVAR OM PERSONLIGE TING

Hva er egenskapen du setter mest pris på ved deg selv?
At jeg har så stor stå på vilje. Jeg gir meg aldri om det er noe jeg virkelig vil og står på selv hvor tungt ting kan være. 

Foretrekker du å ringe eller sende sms?
Det spørs helt hva det dreier seg om.

Har du noe du ber andre gjør, som du ikke gjør selv? 
Ja, drepe innsekter. Altså jeg virkelig HATER innsekter, og får helt panikk om det er noen tilstede. 

Lengste forhold du har hatt? 
8 måneder. Ikke så lenge egentlig, men definitivt mitt beste forhold! 

Er du utadvendt eller sjenert? 
Utadvendt. Var en del sjenert før, men det har jeg vokst i fra meg en del av.

Hva liker du minst med deg selv? 
At jeg kan være ekstremt sta, og 

Sover du med eller uten klær?
Sover i truse og t-skjorte eller morgenkåpe som regel. Tjukk om vinteren selvfølgelig. 

Personen du savner aller mest nå? 
Oldemor. Ord kan virkelig ikke beskrives hvor stort savnet er etter henne..

 

Har du søsken? 
Ja, en søster på jorda og en bror i himmelen. 

Hva gjør du når du blir nervøs? 
Får skikkelig hjertebank, svetter i henda og helt urolig. Kan også ende opp med angstanfall.. 

Hva er din favoritt junkfood mat, men som du bare elsker? 
Tre poser Hot Wings, søtpotet-fries og fanta exotic fra Mc`dondals 

Hvilken vei står du i dusjen? 
Det varierer ut i fra hva jeg gjør, men oftest med ryggen til dusjhodet. Er så deilig å la vannet renne nedover ryggen!

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

7 kommentarer

Siste innlegg