UKENS SPØRSMÅL #6

UKENS SPØRSMÅL #6- OPERASJON, PENGER, MOTSATTE KJØNN..

Ting du bruker mye penger på?
Mat, klær og sminke. 

Første ting du legger merke til ved det motsatte kjønn?
Personligheten. Jeg veit veldig godt hvilke mennesker jeg vil omgås og derfor har personligheten utrolig mye å si. 

Favoritt kjøpesenter?
Har ingen favoritt egentlig, har ikke opplevd så mange ulike. Men har helt klart mange favorittbutikker som jeg alltid er på utkikk etter hver gang jeg besøker et senter. 

Hvem ut av hvilken som helst person, skulle du ha likt å ha som middagsgjest?
Miley Cyrus. Men siden jeg ikke er så god i andre språk måtte jeg kanskje hatt med en oversetter, eller invitert en skikkelig kjekkas i stede. Aleksander fra årets Paradise Hotel for eksempel, hihi! 

Er det en operasjon å trekke tenner? 
Litt usikker på om det alltid kalles en operasjon, men det Milla var igjennom veit jeg var en operasjon ettersom hun trakk såpass mange tenner kan hun ikke akkurat være våken gjennom hele prosessen. 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

15 kommentarer

Siste innlegg