NÅ SNAKKER JEG OM ANMELDELSEN


 

FOR FØRSTE GANG SNAKKER JEG ORDENTLIG OM ANMELDELSEN

Nå har jeg nettopp sittet i over en time og snakket om saken jeg anmeldte i januar 2016, på vlogbrukeren min på snapchat. Jeg veit det er veldig mange som har hatt lyst til at jeg skal snakke om det, og har hatt veldig mange spørsmål om det. Så nå har jeg gjort et forsøk på å forklare en god del av det og hva den anmeldelsen omhandlet. Det føles veldig rart og godt på samme tid egentlig. Det har tatt meg lang tid for å kunne snakke om det, men jeg er veldig glad for åpenheten min rundt det. Det er et tabubelagt tema som ingen snakker om, som jeg ønsker å nå ut til flest mulig med. Jeg tenker at jeg etter hvert kommer til å skrive om det her på bloggen, siden det er et såpass viktig tema. Men enn så lenge kan dere se det på vlogbrukeren min på snapchat som sagt. Adalsjentablogg heter jeg der. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

10 kommentarer
    1. Synes ikke dette er fint!! Saken er over og personen har fått sin straff. Dette har du skrevet mye om før. Nå er det på tide å se fremover!

    2. Herbjørn: Regner vel egentlig med at siden du kommer med en slik uttalelse at du kjenner litt til saken, og da burde vel du også egentlig forstå at dette er noe som burde opp og frem i lyset. Det han gjorde var overhode ikke greit, og jeg ønsker å kunne hjelpe andre som har opplevd det samme med å kunne ta steget til å gjøre noe med sin sak, og komme med råd til hvordan man skal takle en slik situasjon blant annet.

    3. Anonym: Siden det virker som du også kjenner til saken ut i fra din uttalelse så burde vel du også egentlig forstå at dette er et tabubelagt tema som bør snakkes om. Snakker ikke om det for å få oppmerksomhet eller noe, men rett og slett fordi mange setter pris på at jeg deler mine erfaringer med en slik sak til andre, og at det kan få andre til å gjøre noe med sin sak om de skulle være uheldige å oppleve noe lignende, og ikke minst hvordan man skal takle en slik situasjon. Det han gjorde var overhode ikke greit uansett hvordan man vender og vrir på det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg