EN SISTE GANG

EN KJEMPEFIN KVELD MED GODE VENNER

I går var vi en gjeng på ti samlet hjemme hos Hilda Marie. Fire av de verdsetter jeg utrolig høyt og er mine aller nærmeste jeg har i livet mitt. De andre som også var der er også veldig hyggelige mennesker, men som jeg ikke kjenner fullt så godt. Uansett.. vi skal nå gå hver våres veier, både med flytting, studie og jobb. Jeg blir i grunn trist når jeg skriver dette, fordi dette er hva jeg har fryktet hele veien. Anita skal flytte og studere i Oslo, Hilda Marie skal studere i Drammen men fortsatt bli boende i Hønefoss, og mest sannsynlig blir Silje igjen her, og så klart Ole Jørgen som allerede er i jobb. Jeg skal hvert fall ikke flytte på meg noe sted, så får vi bare se hva de andre ender opp med. 

Det høres kanskje ikke så ille ut i og med at 4/5 av oss blir boende her. Men for å være helt ærlig så synes jeg det. Min største frykt er å miste de jeg har i livet mitt nå. Jeg tror ikke det kommer til å skje, vi alle har jo allerede holdt sammen i flere år, så tror det kommer til å gå bra. Men frykten er der for det om.

Men i går var vi altså samlet en siste gang Anita flytter. Har allerede gruet meg til denne dagen i flere måneder, men jeg veit det er sånn livet er dessverre. Heldigvis flytter hun ikke langt unna og det er ikke lange turen for å kunne besøke hverandre! 

Kvelden var veldig bra med masse skravling, synging og dansing. Vi var først hos Hilda i flere timer, før vi bevegde oss til Wallstreet Nightclub. Håper vi kan gjenta dette om ikke altfor lenge. Jeg pleier ikke å drikke så ofte, og når jeg først drikker, så drikker jeg veldig med måte, men det er alltid hyggelig med en kveld som dette for det om!

Håper dere alle har hatt en strålende uke og at den kommende uka blir minst like bra! 

 

Legg meg gjerne på min nye snapbruker for flere bilder og videoer fra gårsdagen, adalsjentablogg heter jeg der! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer

Siste innlegg