I SOMMER SKAL JEG..

7 TING JEG SKAL GJØRE I SOMMER

Jeg har tenkt på å lage dette innlegget lenge, men ikke kommet så langt enda, hehe! Jeg burde jo egentlig lagd det for en stund siden, for slik jeg ser det nå, er det ikke mye til jeg skal gjøre før sommeren er over. Jeg har jo blant annet vært på en konsert, Hallingmarken og flere andre kjekke opplevelser allerede! Heldigvis så dukker det stadig vekk opp uplanlagte ting i ny og ned, som jeg kan glede meg over der og da.

Jentetur til Stockholm med Silje
Som jeg har nevnt for dere tidligere skal jeg på jentetur til Stockholm med Silje. Det er faktisk bare 3 dager til. Som vi gleder oss! Det blir overnatting på hotell, masse shopping, bade, forhåpentligvis en tur på byen om det er mulig, og andre morsomme opplevelser.

Bli kjent med nye mennesker
Er det noe jeg elsker så er det å bli kjent med nye mennesker og jeg håper virkelig at jeg blir kjent med noen nye mennesker i løpet av sommeren. Jeg trenger faktisk å bygge om det sosiale nettverket mitt nå som alle mine nærmeste venner skal starte på høyskole eller lærlingtid.

Søke jobber
Som dere veit skal jeg ha friår hvor jeg forhåpentligvis får meg en jobb. Jeg må derfor søke på en del jobber, og håper det virkelig dukker opp en til meg snart. Jeg skal forsøke å begynne på lappen igjen i sommer, men ventetiden til oppkjøring er utrolig lang her. Men om jeg ikke får en jobb før jeg får lappen, blir det nok lettere for meg når den er i boks.

Late dager på stranda
Jeg bor ikke veldig landlig til en strand føler jeg, og jeg er derfor på stranda altfor sjeldent. Men jeg håper jeg får til noen dager på stranda allikevel med gode venner, sol og grilling!

Kjøpe meg ny telefon
Jeg er så lei telefonen jeg har nå. Den klikker stadig vekk på grunn av lite minne, og siden jeg har hatt iPhone 5S i 3 år nå, føler jeg det er på tide å bytte den ut. I løpet av denne uken kommer jeg til å gå til innkjøp av en iPhone 7 128GB, som jeg gleder meg!

Ta tatovering
Jeg har så lyst på tatovering. Ikke bare en, men flere. Jeg har veldig lyst til å ta den ene i sommer, og håper jeg virkelig får det til!

Tilbringe masse tid med den lille familien min
De to lykkepillene mine Milla og Michelle, og pappa betyr så utrolig mye for meg, og jeg skal bruke masse tid med dem i sommer til tross for mange andre planer jeg også har.

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT

4 kommentarer

Siste innlegg