LAST WEEK ON SNAPCHAT


 

EN FIN OG INNHOLDSRIK UKE

Denne uken har vært nokså innholdsrik og jeg har ikke fått blogget noe særlig dessverre. Mye av grunnen til det er at jeg pusser opp rommet mitt. Jeg veit det har tatt veldig lang tid, og det er det mange grunner til. Noen er svært personlige, men mye handler om at malingen jeg allerede hadde malt på bare flaket av, så vi måtte starte på nytt. Dessuten er det ikke bare veggene som skal males, men sengen min også, i tillegg til mange andre forandringer som skal skje der. Men fy søren så fint det kommer til å bli til slutt, gleder meg til å vise dere bilder!

Jeg har ikke blogget siden forrige helg og mye har skjedd siden da. Dere om følger meg på snapchat (adalsjenta heter jeg der) får ofte med dere hva jeg gjør til enhver tid, men for dere som ikke gjør det tenkte jeg kunne oppsummere uken som har vært igjennom bilder jeg har lagt ut på snapchat. Kvaliteten er elendig, så dere kan tro jeg gleder meg til å kjøpe ny telefon denne uka.

Fredagen var jeg ute på byen med Hilda, Katarina og Caroline, og dagen etter var jeg i bursdag til Oona. Telefonen min er nokså klikk om dagen og dessverre ser det ut som jeg har mistet alle bildene fra den helgen. Veldig synd! Søndagen var jeg hos Martine med Anita, Hilda og Pernilla. Milla var med en tur ut dit, å fikk være med å bade.

Fra søndag til mandag sov jeg hos Anita. Er så glad for at jeg har så gode venner som Anita og Ole. Når ting ikke er så lett, stiller de alltid opp og det er jeg så takknemlig for. Kvelden endte med at jeg og Anita koste oss med Fifty Shades, mens Ole sovna. Haha! Mandag kveld møtte Anita og jeg, Hilda. Vi koste oss med is og skravlet litt, før jeg dro hjem igjen. Dagen etter møtte jeg endelig Christopher igjen, etter å ikke ha sett han på et helt år! Det er så lenge siden sist, så det var virkelig på tide å møtes igjen. Jeg har savnet han så mye. Vi gikk rundt på Kuben å tittet litt i butikker og lunsjet på Burger King. Kjøpte meg et par topper denne dagen. Jeg og shopping altså.. haha!

Etter å ha møtt Christopher dro jeg og Hilda en tur på Cafe Clint. Det er så koselig å bare sitte å skravla mens man nyter en frappe.

Onsdag møtte jeg Silje, noe jeg skal fortelle mer om senere i eget innlegg. Igjen var jeg ute å spiste, denne gangen på Chillipepper. De har så god Quasadilla der. Har fått helt dilla på det, og lært meg å lage det selv nå også. Har allerede blitt laget hjemme to ganger siden da, og pappa elsker det! Skal dele oppskrift med dere etter hvert når jeg fått litt mer dreisen på det.

Torsdag hadde jeg og pappa besøk av kusinen min Tonje og datteren hennes Jenny. Det var så koselig, og jeg må si det er gøy å se pappa holde en baby. Veit ikke hvorfor, men jeg kan ikke huske jeg har sett det før, da det ikke har vært noen baby i nær familie i senere tid.

Senere på kvelden dro jeg til Martin for å sove hos han til dagen etter. Vi dro ut å spiste, noe som var veldig koselig. Er så glad jeg har en venn som han!

Helgen har vært nokså rolig foruten Hallingmarken på fredag og et besøk hos Silje i går. Ønsker å fortelle om disse opplevelsene i eget innlegg senere!

 

Hvordan har deres uke vært?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT

 

4 kommentarer

Siste innlegg