LITT FORANDRINGER

FORANDRING FRYDER

For en fin dag dette har vært! Startet dagen med å levere søknader på ulike jobber, og jeg har kommet så godt i gang.  Allerede syv jobber er søkt på to dager, fem elektronisk og to direkte på arbeidsplassen. Kjente angsten komme da jeg gikk innom butikkene, men jeg klarte det! Nå skal jeg fortsette å søke jobber fremover, så krysser jeg alt for at det dukker opp en jobb til meg etter hvert!

Nå er det kun to dager igjen til sommmerferie, gjett om jeg gleder meg! Klassen skulle egentlig samles for å spille volleyball i dag, men den var opptatt, så da ble det fri på oss. Videre på planen var at Anita og Ole skulle komme hjem til meg, så vi kjørte like etter vi hadde tanket pc-ene våres. Vi koste oss med pizza og quiz som Anita hadde laget. Litt morsomt, særlig med pappas latterlige morsomme kommentarer og fortellinger. Og vinneren ble… meg- overraskende nok! Ikke ofte jeg vinner noe, så det var litt gøy!

Dere ser vel kanskje at headeren og profilbilde er forandret? Det er takket være superflinke Anita. Jeg er så fornøyd! Synes det er litt gøy med at bilde hvor jeg ikke bare står oppstilt og smiler liksom. Forrige header hadde jeg på russebuksa, noe som blir litt feil med tanke på at russetida er jo over, og i tillegg ønsket jeg meg noe litt mer sommerlig, så denne headeren liker jeg godt faktisk! Jeg har også endret “avslutningen” på innleggene mine, ettersom jeg føler det ser bedre ut, og tenkte det kunne være kjekt for dere å vite hvor dere finner meg på de ulike sosiale mediene.
 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT

6 kommentarer

Siste innlegg